Show simple item record

The specifics of pedagogue's work with children with social disadvantages during the process of school club integration.
dc.contributor.advisorBendl, Stanislav
dc.creatorPokorná, Daniela
dc.date.accessioned2019-06-18T11:40:33Z
dc.date.available2019-06-18T11:40:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106385
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na specifika práce pedagogického pracovníka s dětmi se sociálním znevýhodněním při procesu začlenění do prostředí školní družiny. Práce se snaží zjistit, jakým způsobem pedagogičtí pracovníci ve školní družině zjišťují sociální znevýhodnění dítěte a jakým způsobem s ním dále pracují. Součástí textu je rovněž praktická část, kde je realizován vlastní výzkum, který je postaven na kvalitativní výzkumné strategii za použití metod pozorování, kazuistiky a otevřených rozhovorů.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on the specifics of work of pedagogical worker with socially disadvantaged children during the process of their integration into the out of school care environment. The thesis is trying to find out how the pedagogical workers detect such disadvantage and furthermore how are they handling this problem. The research part is based on qualitative research strategy using the methods of observation, casuistry and open interviews.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectProblémcs_CZ
dc.subjectsociálnícs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpodporacs_CZ
dc.subjectprevencecs_CZ
dc.subjectznevýhodněnícs_CZ
dc.subjectzačleněnícs_CZ
dc.subjectsocializacecs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectvychovatelcs_CZ
dc.subjectpedagog pracovníkcs_CZ
dc.subjectspecifikacs_CZ
dc.subjectkompetencecs_CZ
dc.subjectpéčecs_CZ
dc.subjectdružinacs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.subjectpotřebacs_CZ
dc.subjectProblemen_US
dc.subjectsocialen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectsupporten_US
dc.subjectpreventionen_US
dc.subjectdisadvantageen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectsocializationen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjectparents,educatoren_US
dc.subjectpedagogical workeren_US
dc.subjectspecificsen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectcareen_US
dc.subjectout of school care (school club),familyen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectneedsen_US
dc.titleSpecifika práce pedagogického pracovníka s dětmi se sociálním znevýhodněním při procesu začlenění do prostředí školní družinycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-21
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId200192
dc.title.translatedThe specifics of pedagogue's work with children with social disadvantages during the process of school club integration.en_US
dc.contributor.refereeSyřiště, Ivo
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na specifika práce pedagogického pracovníka s dětmi se sociálním znevýhodněním při procesu začlenění do prostředí školní družiny. Práce se snaží zjistit, jakým způsobem pedagogičtí pracovníci ve školní družině zjišťují sociální znevýhodnění dítěte a jakým způsobem s ním dále pracují. Součástí textu je rovněž praktická část, kde je realizován vlastní výzkum, který je postaven na kvalitativní výzkumné strategii za použití metod pozorování, kazuistiky a otevřených rozhovorů.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on the specifics of work of pedagogical worker with socially disadvantaged children during the process of their integration into the out of school care environment. The thesis is trying to find out how the pedagogical workers detect such disadvantage and furthermore how are they handling this problem. The research part is based on qualitative research strategy using the methods of observation, casuistry and open interviews.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV