Zobrazit minimální záznam

Use of non-traditional aidsin physical education classes et elementary school
dc.contributor.advisorPřibyl, Ivan
dc.creatorPospíšilová, Eliška
dc.date.accessioned2019-06-18T11:36:42Z
dc.date.available2019-06-18T11:36:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106364
dc.description.abstractNÁZEV Využití netradičních pomůcek v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ AUTOR Eliška Pospíšilová KATEDRA Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE PaedDr. Ivan Přibyl ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá využitím netradičních pomůcek v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ, a to z pohledu učitelů tělesné výchovy i žáků 1. stupně ZŠ. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů k dané problematice, na Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a na pohybové hry s využitím netradičních pomůcek. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření s učiteli tělesné výchovy a na rozhovorech s žáky. Úkolem výzkumu je zjistit, zda učitelé tělesné výchovy na 1. stupni základních škol v Praze 4 využívají ve svých hodinách netradiční pomůcky a pokud ne, jaké důvody je k tomu vedou. Cílem diplomové práce je vyhodnotit výsledky výzkumu a shrnout přínos i negativa využívání netradičních pomůcek v hodinách tělesné výchovy pro žáky. Součástí diplomové práce je "Zásobník her s využitím netradičních pomůcek", které jsou ověřeny v praxi a doplněny závěrečnou reflexí. KLÍČOVÁ SLOVA Netradiční pomůcky, tradiční pomůcky, hodina tělesné výchovy, druhy her, pohybové hry, motivace.cs_CZ
dc.description.abstractTITLE Use of non-traditional aids in physical education classes at elementary school AUTHOR Eliška Pospíšilová DEPARTMENT Department of Physical Education SUPERVISOR PaedDr. Ivan Přibyl ABSTRACT The diploma thesis deals with the use of non-traditional aids in physical education classes at primary school, both from the point of view of physical education teachers and primary school pupils. The theoretical part is focused on the definition of basic concepts on the given issue, the Framework Education Program for basic education and movement games using non-traditional aids. The practical part is based on a questionnaire survey with physical education teachers and interviews with pupils. The task of the research is to find out whether physical education teachers at the first level of primary schools in Prague 4 use non-traditional aids in their classes and if not, what are the reasons for doing so. The aim of the diploma thesis is to evaluate the results of the research and to summarize the contribution and the negatives of using non-traditional aids in the classes of physical education for pupils. Part of the diploma thesis is "list of games with the use of non-traditional aids" which are verified in practice and supplemented by a final reflection. KEYWORDS: Non-traditional aids, traditional aids, physical...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectNetradiční pomůckycs_CZ
dc.subjecttradiční pomůckycs_CZ
dc.subjecthodina tělesné výchovycs_CZ
dc.subjectdruhy hercs_CZ
dc.subjectpohybové hrycs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectNon-traditional aidsen_US
dc.subjecttraditional aidsen_US
dc.subjectphysical education lessonsen_US
dc.subjecttypes of gamesen_US
dc.subjectmovement gamesen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.titleVyužití netradičních pomůcek v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-21
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId199408
dc.title.translatedUse of non-traditional aidsin physical education classes et elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeKainová, Lucie
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNÁZEV Využití netradičních pomůcek v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ AUTOR Eliška Pospíšilová KATEDRA Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE PaedDr. Ivan Přibyl ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá využitím netradičních pomůcek v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ, a to z pohledu učitelů tělesné výchovy i žáků 1. stupně ZŠ. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů k dané problematice, na Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a na pohybové hry s využitím netradičních pomůcek. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření s učiteli tělesné výchovy a na rozhovorech s žáky. Úkolem výzkumu je zjistit, zda učitelé tělesné výchovy na 1. stupni základních škol v Praze 4 využívají ve svých hodinách netradiční pomůcky a pokud ne, jaké důvody je k tomu vedou. Cílem diplomové práce je vyhodnotit výsledky výzkumu a shrnout přínos i negativa využívání netradičních pomůcek v hodinách tělesné výchovy pro žáky. Součástí diplomové práce je "Zásobník her s využitím netradičních pomůcek", které jsou ověřeny v praxi a doplněny závěrečnou reflexí. KLÍČOVÁ SLOVA Netradiční pomůcky, tradiční pomůcky, hodina tělesné výchovy, druhy her, pohybové hry, motivace.cs_CZ
uk.abstract.enTITLE Use of non-traditional aids in physical education classes at elementary school AUTHOR Eliška Pospíšilová DEPARTMENT Department of Physical Education SUPERVISOR PaedDr. Ivan Přibyl ABSTRACT The diploma thesis deals with the use of non-traditional aids in physical education classes at primary school, both from the point of view of physical education teachers and primary school pupils. The theoretical part is focused on the definition of basic concepts on the given issue, the Framework Education Program for basic education and movement games using non-traditional aids. The practical part is based on a questionnaire survey with physical education teachers and interviews with pupils. The task of the research is to find out whether physical education teachers at the first level of primary schools in Prague 4 use non-traditional aids in their classes and if not, what are the reasons for doing so. The aim of the diploma thesis is to evaluate the results of the research and to summarize the contribution and the negatives of using non-traditional aids in the classes of physical education for pupils. Part of the diploma thesis is "list of games with the use of non-traditional aids" which are verified in practice and supplemented by a final reflection. KEYWORDS: Non-traditional aids, traditional aids, physical...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV