Strategický plán projektu Letní tábor & Honzík
Strategic project plan of Letní tábor & Honzík
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/106027Identifikátory
SIS: 198847
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 5. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
strategický management, analýza podniku, podnikatelský záměr, finanční analýza, děti, plánování, strategie, realizace projektu, zážitkové sportovní a táborové hryKlíčová slova (anglicky)
strategic management, business analysis, business plan, financial analysis, children, planning, strategy, project realization, adventure sports and camp gamesNázev: Strategický plán projektu Letní tábor & Honzík Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření kvalitního a reálného strategického plánu projektu Letní tábor & Honzík, který bude v závěru práce porovnán se skutečností. Metody: Je provedena marketingová situační analýza, kdy jsou na základě SWOT analýzy identifikovány klíčové faktory a určena strategická východiska. Zjištěné výsledky jsou implementovány do metody BSC, která slouží k naplnění a realizaci zvolené strategie. Práce pracuje se strategickou mapou, která umožňuje vzájemné pochopení vztahů mezi jednotlivými strategickými cíly. Dále je v této diplomové práci využita metoda analýzy textů, dokumentů a monitoring, zejména pro oblast sociálních sítí. Výsledky: Na základě analýzy SWOT a určení jednotlivých strategických cílů firmy pomocí metody BSC byl utvořen strategický plán projektu letního tábora. Pro zajištění existence projektu v budoucích letech bylo stěžejním parametrem dosažení ziskovosti projektu a spokojených zákazníků. Oba tyto parametry byly na základě zjištěných výsledků naplněny. Klíčová slova: strategický management, analýza podniku, podnikatelský záměr, finanční analýza, děti, plánování, strategie, realizace projektu, zážitkové sportovní a táborové hry
Title: Strategic project plan of Letní tábor & Honzík Objective: The main aim of this diploma thesis is to create quality and realistic strategic plan of the project Letní tábor & Honzík. The strategic plan will be compared with reality at the end of the project. Methods: The diploma thesis deals with marketing situational analysis. Key factors and strategic starting points are determined from SWOT analysis. The results are implemented into the BSC method, which serves to accomplish and implement the chosen strategy. The diploma thesis works with a strategic map that enables understanding of the relations between the individual strategic objectives. This thesis also uses the method of text analysis, documents and monitoring, especially for the area of social networks. Results: The strategic plan of the summer camp project was created based on the SWOT analysis and the determination of the company's strategic goals using the BSC method. Achieving the project's profitability and satisfied customers is essential to ensure the project's existence in future years. Both of these objectives were achieved. Keywords: strategic management, business analysis, business plan, financial analysis, children, planning, strategy, project realization, adventure sports and camp games