Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/105964Identifikátory
SIS: 205419
Kolekce
- Kvalifikační práce [8740]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šavrda, Petr
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
7. 5. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
marketing, services, golf, marketing mix, marketing research7 Abstrakt Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucích k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Kvantitativní výzkum sloužil k získání dostatečného množství odpovědí z řad golfistů a následnému vyhodnocení stávající situace v celém areálu Golf Resortu Konopiště. Výsledky: Výsledky průzkumu ukazují, že zákazníci jsou s celým areálem průměrně spokojeni. Díky výsledkům z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy změny v jednotlivých nástrojích marketingového mixu, vedoucí k jeho zlepšení. Nejdůležitější změny byly navrženy v oblasti produktu, ceny a propagace. Změny se týkají například zavedení akčních balíčků, které zahrnují nabízené služby resortu. Dále cenové zvýhodnění pro studenty a seniory, zvýšení výdajů na marketing a propagaci klubu a změna tréninkových ploch pro efektivnější trénink. Klíčová slova: Marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Title: Marketing mix of Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement Objective: Analysis of the current marketing mix of Golf Resort Konopiště, execution of a questionnaire and following suggestions for its improvements. Methods: The analysis of marketing mix is executed with a quantitative research - a questionnaire. Quantitative research was used to obtain sufficient number of golfers' responses and to evaluate the current situation throughout the Golf Resort Konopiště. Results: The survey results show that on average customers are satisfied with the whole area. Thanks to the results of the questionnaire survey, changes were proposed in individual tools of the marketing mix, leading to its improvement and efficiency. The most important changes have been proposed in categories of product, price and promotion. The changes concern, for example, the introduction of action packages including the services offered by the resort. Next increased spending on marketing and promotion of the club and change of training areas for more effective training. Key words: Marketing, services, golf, marketing mix, marketing research