Zobrazit minimální záznam

The popularity of minority sports in Czech Republic among the young generation
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVychytil, Jiří
dc.date.accessioned2019-05-21T07:23:22Z
dc.date.available2019-05-21T07:23:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/105895
dc.description.abstractTitle: The popularity of minority sports in Czech Republic among the young generation Objectives: The main objective of this work is to find out the popularity of selected minority sports among the young generation and then to compare the active and passive popularity. The secondary tasks are to find out the ideal communication channels for minority sports and to follow up recommendations for minority sports representatives to increase their sport's popularity. Methods: In the initial phase, electronic inquiry was used to determine the general, active and passive popularity of minority sports, to find the ideal communication channel and, last but not least, to propose recommendations for representatives of chosen minority sports. Statistical methods of absolute and relative frequency were used to analyse the results. After the initial research, a semi-structured interview with a marketing specialist followed, with which we analysed the results of the electronic inquiry. Results: As the results stated, there were large differences between active and passive popularity, which generally corresponds to the previous theory. At the same time, it was found that the selected minority sports are inefficiently using available social networks. Representatives of these sports should focus on them if they want...en_US
dc.description.abstractNázev práce: Popularita menšinových sportů v České republice u mladé generace Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit popularitu vybraných menšinových sportů u mladé generace a následně porovnat popularitu pasivní a aktivní. Vedlejšími úkoly jsou zjištění ideálních informačních kanálů pro menšinové sporty a následné sepsání doporučení pro zástupce menšinových sportů ke zvýšení popularity jejich sportu. Metody: V prvotní fázi bylo použito elektronické dotazování ke zjištění obecné, aktivní a pasivní popularity sportu, k nalezení ideálního komunikačního kanálu a v neposlední řadě k návrhu doporučení pro zástupce menšinových sportů. Pro analýzu výsledků byly použity statistické metody absolutní a relativní četnosti. Po prvotním výzkumu následoval polostrukturovaný rozhovor s marketingovým specialistou, se kterým jsme analyzovali výsledky elektronického dotazování. Výsledky: Výsledkem bylo zjištění velkých rozdílů mezi aktivní a pasivní popularitou, což vesměs odpovídá předchozí teorii. Zároveň bylo zjištěno, že mnou vybrané menšinové sporty neefektivně využívají sociální sítě, na které by se zástupci těchto sportů měli zaměřit, pokud chtějí zvýšit popularitu svých sportů v naší zemi. Zároveň by se měli snažit dostat sport na školy, podobně jako se to povedlo jiným, dnes populárním, sportům. Klíčová...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmenšinové sportycs_CZ
dc.subjectaktivní popularitacs_CZ
dc.subjectpasivní popularitacs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectminority sportsen_US
dc.subjectactive popularityen_US
dc.subjectpassive popularityen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.titlePopularita menšinových sportů v České republice u mladé generacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-04-29
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId200760
dc.title.translatedThe popularity of minority sports in Czech Republic among the young generationen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Popularita menšinových sportů v České republice u mladé generace Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit popularitu vybraných menšinových sportů u mladé generace a následně porovnat popularitu pasivní a aktivní. Vedlejšími úkoly jsou zjištění ideálních informačních kanálů pro menšinové sporty a následné sepsání doporučení pro zástupce menšinových sportů ke zvýšení popularity jejich sportu. Metody: V prvotní fázi bylo použito elektronické dotazování ke zjištění obecné, aktivní a pasivní popularity sportu, k nalezení ideálního komunikačního kanálu a v neposlední řadě k návrhu doporučení pro zástupce menšinových sportů. Pro analýzu výsledků byly použity statistické metody absolutní a relativní četnosti. Po prvotním výzkumu následoval polostrukturovaný rozhovor s marketingovým specialistou, se kterým jsme analyzovali výsledky elektronického dotazování. Výsledky: Výsledkem bylo zjištění velkých rozdílů mezi aktivní a pasivní popularitou, což vesměs odpovídá předchozí teorii. Zároveň bylo zjištěno, že mnou vybrané menšinové sporty neefektivně využívají sociální sítě, na které by se zástupci těchto sportů měli zaměřit, pokud chtějí zvýšit popularitu svých sportů v naší zemi. Zároveň by se měli snažit dostat sport na školy, podobně jako se to povedlo jiným, dnes populárním, sportům. Klíčová...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The popularity of minority sports in Czech Republic among the young generation Objectives: The main objective of this work is to find out the popularity of selected minority sports among the young generation and then to compare the active and passive popularity. The secondary tasks are to find out the ideal communication channels for minority sports and to follow up recommendations for minority sports representatives to increase their sport's popularity. Methods: In the initial phase, electronic inquiry was used to determine the general, active and passive popularity of minority sports, to find the ideal communication channel and, last but not least, to propose recommendations for representatives of chosen minority sports. Statistical methods of absolute and relative frequency were used to analyse the results. After the initial research, a semi-structured interview with a marketing specialist followed, with which we analysed the results of the electronic inquiry. Results: As the results stated, there were large differences between active and passive popularity, which generally corresponds to the previous theory. At the same time, it was found that the selected minority sports are inefficiently using available social networks. Representatives of these sports should focus on them if they want...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV