Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Marketing research of customers satisfaction in chosen company
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/105891Identifikátory
SIS: 203357
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holánek, Michal
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
29. 4. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový mix služeb, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
Sports marketing, services, sports services, customer satisfaction, marketing mix of services, marketing researchNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti Cíle: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami 20min Fitness. Získané názory a připomínky sloužili k vypracování návrhu na zlepšení nabízených služeb. Návrhy budou předloženy a prezentovány vedení 20min Fitness. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek v analytické části. Výsledky dotazování odhalily určité nedostatky, ale obecně jsou zákazníci se službami relativně spokojeni. Klíčová slova: Sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Title: Marketing Customer Satisfaction Research in chosen company Objectives: The aim of this bachelor thesis was to find out, by means of marketing research, the customer satisfaction with the 20min Fitness services offered. The opinions and comments received served for working out a proposal to improve the services offered. The proposal will be presented to the management of 20min Fitness. Methods: Quantitative research in the form of written and electronic questioning was conducted to determine the customer satisfaction. Results: The results of the research are shown by using graphs and tables in the analytical part. The results of the survey revealed some shortcomings, but in general, the customers are satisfied with the services provided. Keywords: Sports marketing, services, sports services, customer satisfaction, marketing mix of services, marketing research
