Komunikační mix - jeho význam pro informování a přesvědčování spotřebitele
Communication mix - it significance for informing and winning the consumer
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/105885Identifikátory
SIS: 189276
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
29. 4. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace, propagace, reklama, marketingový výzkum, rozhovor, online, sociální sítěKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication, promotion, advertisement, marketing research, interview, online, social networksNázev: Komunikační mix - jeho význam pro informování a přesvědčování spotřebitele Cíle: Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci sportovního studia JOYfit, a to jak z pohledu zákazníků, tak i vedení studia. Na základě získaných výsledků pak budou vytvořeny návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace studia, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci je pro zjištění současné marketingové komunikace nejdříve provedena analýza sekundárních dat a poté je použita metoda kvalitativního výzkumu pomocí hloubkových rozhovorů. Marketingová komunikace je nejprve zkoumána z pohledu managementu společnosti, poté z pohledu zákazníků. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů bylo zjištěno několik nedostatků, které má sportovní studio JOYfit ve své komunikaci s klienty. Jsou sestavena možná doporučení a návrhy, díky kterým by došlo ke zlepšení marketingové komunikace. Návrh bude předložen vedení studia. Klíčová slova: Marketingová komunikace, propagace, reklama, marketingový výzkum, rozhovor, online, sociální sítě.
Title: Communication Mix - Its Importance to Informing and Persuading Consumer Objectives: The objective of the thesis is to analyze and evaluate the current marketing communication of JOYfit sports studio from the viewpoint of both consumers and management of the studio. On the basis of gathered results create suggestions and recommendations for improving marketing communication studio, which should help the company to get more customers. Methods: In the thesis is, for finding out the current marketing communication, conducted an analysis of secondary data and after the method of qualitative research using in-depth interviews was used. Marketing communication is firstly examined from the viewpoint of management of the company than from the viewpoint of the customers. Results: On the basis of conducted interviews a few shortcomings which the JOYfit sports studio has in its communication with the clients were found out. Possible recommendations and suggestions, which would lead to improvement of the marketing communication, were created. Suggestions will be presented to the management of the studio. Key words: Marketing communication, promotion, advertisement, marketing research, interview, online, social networks.
