Marketingová komunikace Surf Campu
Marketing communication of Surf Camp
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/104791Identifikátory
SIS: 193213
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 1. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Propagace, reklama, online, sociální sítě, WOM, public relations, event marketingKlíčová slova (anglicky)
Promotion, advertising, online, social networks, WOM, public relations, event marketingNázev: Marketingová komunikace Surf Campu Cíle: Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace Surf Campu pro sezónu 2019, a to za využití analýzy a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení dosavadní marketingové komunikace byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně je využito elektronického dotazování, hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem firmy, analýzy interních dat a zúčastněného pozorování. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v sezóně 2019. Návrh bude předložen vedení Surf Campu. Klíčová slova: Propagace, reklama, online, sociální sítě, WOM, public relations, event marketing.
Title: Marketing communication of Surf Camp Objectives: The purpose of this bachelor thesis is to create a proposal to improve the marketing communication of Surf Camp for the 2019 season. The evaluation of current marketing communication was achieved through both the standpoint of its customers as well as its management. Methods: Both qualitative and quantitative methods were used to evaluate the company's existing marketing communication. The main research methods used were questionnaire surveys, an in-depth semi-structured interview with the company's owner, internal data analysis and personal observation. Results: The result of this bachelor thesis is a proposal for improving marketing communication for the 2019 season. This proposal will be submitted to Surf Camp management. Key words: Promotion, advertising, online, social networks, WOM, public relations, event marketing.