dc.contributor.advisor | Šafránková, Jana Marie | |
dc.creator | Matějovská, Renata | |
dc.date.accessioned | 2018-11-30T16:43:22Z | |
dc.date.available | 2018-11-30T16:43:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/104110 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je analýza inovací legislativy za posledních 10 let a jejich pozitivní či negativní vliv na práci ředitele v mateřské škole. Diplomová práce se v teoretické části zabývá managementem preprimárního vzdělávání v letech 2007-2017 očima ředitelů mateřských škol. V práci je popsán management, role ředitele mateřské školy, základní školská legislativa ČR, kompetence ředitele mateřské školy, vzdělávací politika. Praktická část zaměřená na výzkum změn v legislativě od roku 2007-2017 očima ředitelů mateřských škol a dále na management v preprimárním vzdělání po dobu 10 let z pohledu ředitelů mateřských škol. KLÍČOVÁ SLOVA kariérní řád, kompetence ředitele mateřské školy, MŠMT legislativa, management, ředitel mateřské školy | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis deals with the management of pre-primary education in 2007-2017 by the eyes of nursery school directors. The thesis describes the management, the role of the headmaster of the kindergarten, basic school legislation of the Czech Republic, key words - management, nursery school director, MEYS legislation, competences of the nursery school director, educational policy. The practical part focused on research into changes in legislation from 2007-2017 by the eyes of nursery school directors and on management in pre-primary education for 10 years from the perspective of nursery school directors. KEYWORDS Career order, Competencies of the Director kindergartens, Director of kindergarten, MŠMT Education Act, management | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Competencies of the Director kindergartens | en_US |
dc.subject | Education Act | en_US |
dc.subject | Management of pre-primary education | en_US |
dc.subject | Trends in education development | en_US |
dc.subject | Kompetence ředitele mateřské školy | cs_CZ |
dc.subject | legislativa | cs_CZ |
dc.subject | management preprimárního vzdělání | cs_CZ |
dc.subject | trendy vývoje vzdělávání | cs_CZ |
dc.title | Management preprimárního vzdělávání v letech 2007-2017 z pohledu ředitelů mateřských škol | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-09-10 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 194597 | |
dc.title.translated | Management of Pre-primary Education in 2007-2017 by the Headmasters of Kindergartens | en_US |
dc.contributor.referee | Trojan, Václav | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management of Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Management of Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je analýza inovací legislativy za posledních 10 let a jejich pozitivní či negativní vliv na práci ředitele v mateřské škole. Diplomová práce se v teoretické části zabývá managementem preprimárního vzdělávání v letech 2007-2017 očima ředitelů mateřských škol. V práci je popsán management, role ředitele mateřské školy, základní školská legislativa ČR, kompetence ředitele mateřské školy, vzdělávací politika. Praktická část zaměřená na výzkum změn v legislativě od roku 2007-2017 očima ředitelů mateřských škol a dále na management v preprimárním vzdělání po dobu 10 let z pohledu ředitelů mateřských škol. KLÍČOVÁ SLOVA kariérní řád, kompetence ředitele mateřské školy, MŠMT legislativa, management, ředitel mateřské školy | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis deals with the management of pre-primary education in 2007-2017 by the eyes of nursery school directors. The thesis describes the management, the role of the headmaster of the kindergarten, basic school legislation of the Czech Republic, key words - management, nursery school director, MEYS legislation, competences of the nursery school director, educational policy. The practical part focused on research into changes in legislation from 2007-2017 by the eyes of nursery school directors and on management in pre-primary education for 10 years from the perspective of nursery school directors. KEYWORDS Career order, Competencies of the Director kindergartens, Director of kindergarten, MŠMT Education Act, management | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |