Nuda a motivace k učení
Boredom and Motivation to Learn
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/102458Identifikátory
SIS: 188809
Kolekce
- Kvalifikační práce [18049]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Škaloudová, Alena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Psychologie a speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
18. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
nuda, motivace k učení, flow motivace, strachKlíčová slova (anglicky)
boredom, mptivation for learning,flow motivation,angstTato bakalářská práce je zaměřena na téma nudy a motivace k učení. Jejím cílem je zmapování žákovské motivace k učení v souvislosti s nudou a flow zažívané ve škole. V teoretické části jsou přiblíženy základní oblasti poskytující teoretická východiska práce. Jejím obsahem je zejména nuda, motivace k učení a flow. V empirické části je vyhodnocen kvantitativní výzkum provedený mezi žáky gymnázia všeobecného zaměření. Využita jsou dotazníková šetření zaměřená na rysovou a situační nudu (BPS a MSBS), motivaci k učení a flow. Součástí výzkumu je rovněž malá kvantitativní sonda zjišťující deskripci nudných situací v hodinách matematiky. KLÍČOVÁ SLOVA nuda, motivace k učení, flow motivace, strach