Zobrazit minimální záznam

Image of the brand Adidas Originals
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorUhlíř, Jan
dc.date.accessioned2018-10-02T16:52:09Z
dc.date.available2018-10-02T16:52:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101498
dc.description.abstractNázev: Image značky adidas Originals Cíle: Cílem této práce je pomocí marketingové výzkumu zjistit image značky adidas Originals u dvou facebookových skupin: Asociace studentů FTVS a Streetchange. Na základě výsledků marketingového výzkumu došlo k porovnání image značky mezi těmito dvěma skupinami, analýze komplexní image a návrhu kroků k jejímu zlepšení. Metody: Při analýze image značky adidas Originals byla použita metoda kvantitativního výzkumu, konkrétně pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Marketingový výzkum na zjištění image značky adidas Originals přinesl u zkoumaných skupin pozitivní výsledky, kdy oba vzorky spojují značku především s pozitivními vlastnostmi, jako je například styl, jedinečnost či kvalita. Hlavní rozdíl mezi oběma vzorky je ve schopnosti spojit značku s nějakým hudebním umělcem. Tato znalost pozitivně ovlivňuje image jednotlivých respondentů. Z výsledků je dále patrné, že dochází k záměně značky adidas Originals a Performance, kdy respondenti přiřazují ke značce Originals sporty a logo patřící pod značku Performance. Z tohoto důvodu je návrh směřován především na propagaci značky Originals pomocí sportovních a kulturních akcí. Klíčová slova: Značka, image značky, adidas Originals, dotazník, marketingový výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Image of the brand adidas Originals Objectives: The objective of this thesis is to identify the image of the adidas Originals brand of the two facebook groups: Asociace studentů FTVS and Streetchange. The aim is to find out and compare the image between these two groups and to create complex image and suggest advices to improve adidas Originals brand image. Methods: For the analysis of the adidas Originals brand image, a quantitative marketing research was used, specifically electronic questionnaire. Results: The results of marketing research of the image of adidas Originals proved that both groups connect the brand especially with positive attributes, such as style, uniqueness and quality. The main difference between these two groups is ability to connect any musician with the adidas Originals brand. This knowledge influences the brand image very much. The results show that many respondents mix up adidas Originals and adidas Perfomance. Interviewees often assign sports such as football, tennis or running to this brand and they also mix up logos of these two brands. The suggestion for improving image of the brand is mainly focused on events promotion. Keywords: Brand, brand image, adidas Originals, questionnaire, marketing researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectImage of the brand,Adidas Originalsen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subject|Image značkycs_CZ
dc.subjectAdidas Originalscs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.titleImage značky Adidas Originalscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId177786
dc.title.translatedImage of the brand Adidas Originalsen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Image značky adidas Originals Cíle: Cílem této práce je pomocí marketingové výzkumu zjistit image značky adidas Originals u dvou facebookových skupin: Asociace studentů FTVS a Streetchange. Na základě výsledků marketingového výzkumu došlo k porovnání image značky mezi těmito dvěma skupinami, analýze komplexní image a návrhu kroků k jejímu zlepšení. Metody: Při analýze image značky adidas Originals byla použita metoda kvantitativního výzkumu, konkrétně pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Marketingový výzkum na zjištění image značky adidas Originals přinesl u zkoumaných skupin pozitivní výsledky, kdy oba vzorky spojují značku především s pozitivními vlastnostmi, jako je například styl, jedinečnost či kvalita. Hlavní rozdíl mezi oběma vzorky je ve schopnosti spojit značku s nějakým hudebním umělcem. Tato znalost pozitivně ovlivňuje image jednotlivých respondentů. Z výsledků je dále patrné, že dochází k záměně značky adidas Originals a Performance, kdy respondenti přiřazují ke značce Originals sporty a logo patřící pod značku Performance. Z tohoto důvodu je návrh směřován především na propagaci značky Originals pomocí sportovních a kulturních akcí. Klíčová slova: Značka, image značky, adidas Originals, dotazník, marketingový výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Image of the brand adidas Originals Objectives: The objective of this thesis is to identify the image of the adidas Originals brand of the two facebook groups: Asociace studentů FTVS and Streetchange. The aim is to find out and compare the image between these two groups and to create complex image and suggest advices to improve adidas Originals brand image. Methods: For the analysis of the adidas Originals brand image, a quantitative marketing research was used, specifically electronic questionnaire. Results: The results of marketing research of the image of adidas Originals proved that both groups connect the brand especially with positive attributes, such as style, uniqueness and quality. The main difference between these two groups is ability to connect any musician with the adidas Originals brand. This knowledge influences the brand image very much. The results show that many respondents mix up adidas Originals and adidas Perfomance. Interviewees often assign sports such as football, tennis or running to this brand and they also mix up logos of these two brands. The suggestion for improving image of the brand is mainly focused on events promotion. Keywords: Brand, brand image, adidas Originals, questionnaire, marketing researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV