Organizace školy v přírodě
Organization of a long-term school trip
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/98890Identifikátory
SIS: 196376
Katalog UK: 990021912860106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pokorný, Ladislav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
24. 5. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
škola v přírodě, organizace školy v přírodě, zákon, vyhláškaKlíčová slova (anglicky)
long-term school trip, organization of a long-term school trip, law, legal regulationZávěrečná práce se zabývá organizací školy v přírodě, tedy organizací pobytu žáků 1. stupně základní školy ve zdravotně příznivém prostředí bez přerušení vzdělávání žáků. Teoretická část je zaměřena na právní předpisy, kterými se učitel, který organizuje školu v přírodě, musí řídit. Součástí teoretické části je i vymezení základních pojmů, které se s organizací školy v přírodě pojí. Praktická část je založena na získávání dat pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů. Úkolem dotazníkového šetření a rozhovorů je zjistit, jaký je zájem učitelů působících na 1. stupni základních škol v Praze 1 a v Praze 2 o pořádání školy v přírodě a jejich zkušenosti, které získali v průběhu organizace školy v přírodě. KLÍČOVÁ SLOVA organizace, škola v přírodě, administrativa, zájem, žák mladšího školního věku, pobyt, základní škola
This thesis deals with organization of a long-term school trip, which means organization of a sojourn for primary school pupils in surrounding which is beneficial to pupils' health while their education is not interrupted. The theoretical part of this thesis is focused on those law regulations, which have to be followed in the process of organizing a long-term school trip and during the time the event is taking place. Basic concepts dealing with the organization of a long-term school trip are also defined in the theoretical part of this thesis. The practical part of this thesis is based on collecting data through a survey and dialogues with teachers. The aim of the survey and those dialogues is to find out the interest of primary school teachers who teach at schools located in Prague 1 and in Prague 2 in organizing a long- term school trip and to detect their experience which they have acquired by organizing long- school trips. KEYWORDS: organization, long-term school trip, administration, interest, pupil of primary school age, younger school age, sojourn, primary school
