Zobrazit minimální záznam

Collection of the solved exercises for MS Word in context of elementary access to user's informative literacy
dc.contributor.advisorLeipert, Jiří
dc.creatorDvořák, Jaroslav
dc.date.accessioned2017-04-03T10:39:59Z
dc.date.available2017-04-03T10:39:59Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9530
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Sbírka řešených úloh pro MS Word v kontextu elementaristického přístupu k uživatelské informační gramotnosti si stanovila za cíl vytvořit efektivní učební nástroj v oblasti výuky textových editorů. Práce je dělena do pěti hlavních částí. V úvodní části je okomentována současná společnost a její vztah využívání ICT s důrazem na elektronickou komunikaci. Následující část vyjadřuje osobní názor na současnou kvalitu výuky v kontextu teoretických přístupů a navrhuje vhodnou a optimalizovanou komponentu pro podporu výuky práce s textovým editorem. Teoretická část mapuje celý tvůrčí proces vedoucí návrhu sbírky. Praktickému vytváření sbírky a intelektuálním obtížím je věnována předposlední část práce. Závěrečná část práce (empirická) ukazuje praktické hodnocení a připomínky potencionálních uživatelů. ABSTRACT:cs_CZ
dc.description.abstractThe final thesis is dealing with the topic called The Compilation of the Solved Exercises for MS Word in the Context of Elementary Approach to the User's Informational Awareness. It has the aim to create effective methodic tool in the field of teaching text editors. The thesis are divided into five parts. The contemporary society and its relationship to using ICT emphatically to the electronic communication is described in the introductory part. The next part deals with the personal opinion to the present - day teaching quality in the context of theoretical approaches and express the suitable and optimalized component for the support of teaching text editors. The theoretical part is mapping the whole process leading to the project of the compilation. The practical creating of the compilation and the intellectual difficulties are discussed in the semifinal part of my thesis. The final part of the thesis (the empiric part) shows the practical evaluation and suggestion of the potential users.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSbírka řešených úloh pro MS WORD v kontextu elementaristického přístupu k uživatelské informační gramotnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-21
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId51642
dc.title.translatedCollection of the solved exercises for MS Word in context of elementary access to user's informative literacyen_US
dc.contributor.refereeŠtípek, Jiří
dc.identifier.aleph001187045
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technologyen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technologyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce na téma Sbírka řešených úloh pro MS Word v kontextu elementaristického přístupu k uživatelské informační gramotnosti si stanovila za cíl vytvořit efektivní učební nástroj v oblasti výuky textových editorů. Práce je dělena do pěti hlavních částí. V úvodní části je okomentována současná společnost a její vztah využívání ICT s důrazem na elektronickou komunikaci. Následující část vyjadřuje osobní názor na současnou kvalitu výuky v kontextu teoretických přístupů a navrhuje vhodnou a optimalizovanou komponentu pro podporu výuky práce s textovým editorem. Teoretická část mapuje celý tvůrčí proces vedoucí návrhu sbírky. Praktickému vytváření sbírky a intelektuálním obtížím je věnována předposlední část práce. Závěrečná část práce (empirická) ukazuje praktické hodnocení a připomínky potencionálních uživatelů. ABSTRACT:cs_CZ
uk.abstract.enThe final thesis is dealing with the topic called The Compilation of the Solved Exercises for MS Word in the Context of Elementary Approach to the User's Informational Awareness. It has the aim to create effective methodic tool in the field of teaching text editors. The thesis are divided into five parts. The contemporary society and its relationship to using ICT emphatically to the electronic communication is described in the introductory part. The next part deals with the personal opinion to the present - day teaching quality in the context of theoretical approaches and express the suitable and optimalized component for the support of teaching text editors. The theoretical part is mapping the whole process leading to the project of the compilation. The practical creating of the compilation and the intellectual difficulties are discussed in the semifinal part of my thesis. The final part of the thesis (the empiric part) shows the practical evaluation and suggestion of the potential users.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990011870450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV