Zobrazit minimální záznam

Ability to write with a nondominant limb in adult population
dc.creatorŠevčíková, Iveta
dc.date.accessioned2021-05-20T15:41:46Z
dc.date.available2021-05-20T15:41:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/94778
dc.description.abstractv českém jazyce Rigorózní práce se zabývá schopností psaní nedominantní končetinou u dospělé populace. První tři (teoretické) kapitoly seznamují čtenáře s problematikou komunikace, afázie, laterality a psaného projevu. Čtvrtá (praktická) kapitola přináší výzkumné šetření, které srovnává výsledky testů psaného projevu provedených levou a pravou končetinou u skupiny intaktních osob. Cílem šetření je přispět k ověření validity testování psaní nedominantní končetinou.cs_CZ
dc.description.abstractv anglickém jazyce This thesis analyses the ability to write by a nondominant limb in adult population. First three (theoretical) chapters introduce the issue of communication, aphasia, laterality and writing skills. The fourth chapter brings the research which was realized with a group of intact people. The research compares the results of the test written by dominant and nondominant limb. The aim of this diploma thesis is the contribution to a validity verification of testing writing skills by a nondominant limben_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectlateralityen_US
dc.subjectnondominant limben_US
dc.subjectAddenbrooke's Cognitive Examinationen_US
dc.subjectExamination of Phatic Functionsen_US
dc.subjectexamination of writing skillsen_US
dc.subjectlateralitacs_CZ
dc.subjectnedominantní končetinacs_CZ
dc.subjectMASTczcs_CZ
dc.subjectAddenbrookský kognitivní testcs_CZ
dc.subjectVyšetření fatických funkcícs_CZ
dc.subjectvyšetření psaného projevucs_CZ
dc.titleSchopnost psaní nedominantní končetinou u dospělé populacecs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-19
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId195038
dc.title.translatedAbility to write with a nondominant limb in adult populationen_US
dc.identifier.aleph002173112
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csv českém jazyce Rigorózní práce se zabývá schopností psaní nedominantní končetinou u dospělé populace. První tři (teoretické) kapitoly seznamují čtenáře s problematikou komunikace, afázie, laterality a psaného projevu. Čtvrtá (praktická) kapitola přináší výzkumné šetření, které srovnává výsledky testů psaného projevu provedených levou a pravou končetinou u skupiny intaktních osob. Cílem šetření je přispět k ověření validity testování psaní nedominantní končetinou.cs_CZ
uk.abstract.env anglickém jazyce This thesis analyses the ability to write by a nondominant limb in adult population. First three (theoretical) chapters introduce the issue of communication, aphasia, laterality and writing skills. The fourth chapter brings the research which was realized with a group of intact people. The research compares the results of the test written by dominant and nondominant limb. The aim of this diploma thesis is the contribution to a validity verification of testing writing skills by a nondominant limben_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU
dc.identifier.lisID990021731120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV