dc.creator | Ševčíková, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T15:41:46Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T15:41:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/94778 | |
dc.description.abstract | v českém jazyce Rigorózní práce se zabývá schopností psaní nedominantní končetinou u dospělé populace. První tři (teoretické) kapitoly seznamují čtenáře s problematikou komunikace, afázie, laterality a psaného projevu. Čtvrtá (praktická) kapitola přináší výzkumné šetření, které srovnává výsledky testů psaného projevu provedených levou a pravou končetinou u skupiny intaktních osob. Cílem šetření je přispět k ověření validity testování psaní nedominantní končetinou. | cs_CZ |
dc.description.abstract | v anglickém jazyce This thesis analyses the ability to write by a nondominant limb in adult population. First three (theoretical) chapters introduce the issue of communication, aphasia, laterality and writing skills. The fourth chapter brings the research which was realized with a group of intact people. The research compares the results of the test written by dominant and nondominant limb. The aim of this diploma thesis is the contribution to a validity verification of testing writing skills by a nondominant limb | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | laterality | en_US |
dc.subject | nondominant limb | en_US |
dc.subject | Addenbrooke's Cognitive Examination | en_US |
dc.subject | Examination of Phatic Functions | en_US |
dc.subject | examination of writing skills | en_US |
dc.subject | lateralita | cs_CZ |
dc.subject | nedominantní končetina | cs_CZ |
dc.subject | MASTcz | cs_CZ |
dc.subject | Addenbrookský kognitivní test | cs_CZ |
dc.subject | Vyšetření fatických funkcí | cs_CZ |
dc.subject | vyšetření psaného projevu | cs_CZ |
dc.title | Schopnost psaní nedominantní končetinou u dospělé populace | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-09-19 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 195038 | |
dc.title.translated | Ability to write with a nondominant limb in adult population | en_US |
dc.identifier.aleph | 002173112 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Uznáno | cs_CZ |
thesis.grade.en | Recognized | en_US |
uk.abstract.cs | v českém jazyce Rigorózní práce se zabývá schopností psaní nedominantní končetinou u dospělé populace. První tři (teoretické) kapitoly seznamují čtenáře s problematikou komunikace, afázie, laterality a psaného projevu. Čtvrtá (praktická) kapitola přináší výzkumné šetření, které srovnává výsledky testů psaného projevu provedených levou a pravou končetinou u skupiny intaktních osob. Cílem šetření je přispět k ověření validity testování psaní nedominantní končetinou. | cs_CZ |
uk.abstract.en | v anglickém jazyce This thesis analyses the ability to write by a nondominant limb in adult population. First three (theoretical) chapters introduce the issue of communication, aphasia, laterality and writing skills. The fourth chapter brings the research which was realized with a group of intact people. The research compares the results of the test written by dominant and nondominant limb. The aim of this diploma thesis is the contribution to a validity verification of testing writing skills by a nondominant limb | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | U | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | U | |
dc.identifier.lisID | 990021731120106986 | |