Show simple item record

Recommending the Russian Language to Children with Specific Learning Difficulties
dc.contributor.advisorŽofková, Hana
dc.creatorHůlková, Taťjana
dc.date.accessioned2017-04-03T10:23:44Z
dc.date.available2017-04-03T10:23:44Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9446
dc.description.abstractPři výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractPři výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleLze doporučit ruský jazyk dětem se specifickými poruchami učení ? Na základě projevů specifických poruch učení ve výuce ruského jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-23
dc.description.departmentKatedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22437
dc.title.translatedRecommending the Russian Language to Children with Specific Learning Difficultiesen_US
dc.contributor.refereeLiptáková, Zuzana
dc.identifier.aleph002040271
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - ruský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Russian Languageen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - ruský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Russian Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPři výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enPři výběru tématu specifických poruch učení pro mou diplomovou práci byl pro mne velkou a hlavní inspirací Prof. Zdeněk Matějček. Ještě mnohem dříve, než jsem se pro toto téma rozhodla, jsem četla jeho knihy a sledovala jeho různá vystoupení v televizi. Jeho přístup k dětem, jeho láska a otevřené srdce, nadšení a životní elán. které vyzařovali z jeho knih i z obrazovky, mě hluboce oslovili. Téma dyslexie mě později začalo zajímat i jako budoucího učitele cizích jazyků a svým zájmům jsem chtěla dát nějaký smysl. Tak se zrodilo i téma mé diplomové práce. Začala jsem navštěvovat semináře, které pořádá pražské DYS-centrum a později jsem se účastnila hodin věnovaných nápravě poruch u dětí se specifickými poruchami učení. Viděla jsem. že pokud je náš přístup citlivý a naše práce s dětmi trpělivá a vytrvalá, mohou děti dosáhnout dobrých výsledků. Ačkoliv studium odborné literatury pro mne bylo důležité a přineslo mi mnoho cenných informací, práce (ale i hra) se samotnými dětmi mne naučila mnohem více. S panem profesorem Matějčkem jsem se už bohužel osobně setkat nemohla, ale jeho osobnost, jeho ..láska k zlobivým dětem", jak se o něm psalo, mě nadále inspiruje v mé práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV