Zobrazit minimální záznam

Opportunities for Instruction and Education for Children with More Disabilities
dc.contributor.advisorKvětoňová, Lea
dc.creatorŠukalová, Vendula
dc.date.accessioned2017-04-03T09:23:28Z
dc.date.available2017-04-03T09:23:28Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9171
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na možnosti výchovy a vzdělávání dítěte s více vadami ve školním věku. První kapitola je věnována charakteristice školního věku, vymezení více vad a jejich vlivu na osobnost dítěte. Druhá kapitola pojednává o komunikaci, specifikách diagnostiky dítěte s více vadami a problematice vzdělávání dítěte s více vadami. Třetí kapitola zmiňuje další činitele ve výchovně - vzdělávacím procesu tohoto dítěte. Tvůrčí část obsahuje podrobnou kazuistiku dítěte svíce vadami s prognózou nepříznivého vývoje včetně školního hodnocení a individuálního vzdělávacího plánu. Zvýrazněna je problematika dětského umírání a smrti.cs_CZ
dc.description.abstractThe Graduation páper is directed on options of education child with multiple disability in school years. The first chapter is given the characteristic of child in school years, define multiple disability and thein effects on chilďs individuality. The second chapter deals with communation, specifications with child with multiple disability and options of education. The third chapter mentions other aspects in education. The practical chapter contains detail kasuisticof child with multiple disability with adverse prognose on development. Their is also educational evaluation and individual pian of education. The question of chilďs death.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti výchovy a vzdělávání dětí s více vadami ve školním věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-24
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22529
dc.title.translatedOpportunities for Instruction and Education for Children with More Disabilitiesen_US
dc.contributor.refereeMrkosová, Eva
dc.identifier.aleph001096262
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na možnosti výchovy a vzdělávání dítěte s více vadami ve školním věku. První kapitola je věnována charakteristice školního věku, vymezení více vad a jejich vlivu na osobnost dítěte. Druhá kapitola pojednává o komunikaci, specifikách diagnostiky dítěte s více vadami a problematice vzdělávání dítěte s více vadami. Třetí kapitola zmiňuje další činitele ve výchovně - vzdělávacím procesu tohoto dítěte. Tvůrčí část obsahuje podrobnou kazuistiku dítěte svíce vadami s prognózou nepříznivého vývoje včetně školního hodnocení a individuálního vzdělávacího plánu. Zvýrazněna je problematika dětského umírání a smrti.cs_CZ
uk.abstract.enThe Graduation páper is directed on options of education child with multiple disability in school years. The first chapter is given the characteristic of child in school years, define multiple disability and thein effects on chilďs individuality. The second chapter deals with communation, specifications with child with multiple disability and options of education. The third chapter mentions other aspects in education. The practical chapter contains detail kasuisticof child with multiple disability with adverse prognose on development. Their is also educational evaluation and individual pian of education. The question of chilďs death.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010962620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV