Zobrazit minimální záznam

Relationships of students of selected secondary schools to certain aspects of lifestyle
dc.contributor.advisorMarádová, Eva
dc.creatorVanya, Ondřej
dc.date.accessioned2017-09-26T08:36:03Z
dc.date.available2017-09-26T08:36:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90267
dc.description.abstractThis thesis is focused on finding relations and attitudes of students of selected secondary schools on the topic of proper nutrition, physical activities and use of addictive substances. The theoretical part contains basic knowledge of the topics. The practical part of the thesis describes and evaluates the questionnaire survey, which was carried out at selected secondary schools. A whole-school project was designed to improve the identified shortcomings.en_US
dc.description.abstractTato práce je zaměřená na zjištění vztahů a postojů žáků vybraných středních škol k tématice správné výživy, pohybových aktivit a užívání návykových látek. Teoretická část práce obsahuje základní poznatky zkoumaných témat. V praktické části práce je popsán a vyhodnocen dotazníkový průzkum, který byl proveden na vybraných středních školách. Pro možné zlepšení zjištěných nedostatků byl navržen celoškolní projekt.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectNutritionen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjectsecondary schoolsen_US
dc.subjectvýživacs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectadolescencecs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.titleVztahy žáků vybraných středních škol k určitým aspektům životního stylucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-05
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId164063
dc.title.translatedRelationships of students of selected secondary schools to certain aspects of lifestyleen_US
dc.contributor.refereeKovaříková, Miroslava
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce je zaměřená na zjištění vztahů a postojů žáků vybraných středních škol k tématice správné výživy, pohybových aktivit a užívání návykových látek. Teoretická část práce obsahuje základní poznatky zkoumaných témat. V praktické části práce je popsán a vyhodnocen dotazníkový průzkum, který byl proveden na vybraných středních školách. Pro možné zlepšení zjištěných nedostatků byl navržen celoškolní projekt.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focused on finding relations and attitudes of students of selected secondary schools on the topic of proper nutrition, physical activities and use of addictive substances. The theoretical part contains basic knowledge of the topics. The practical part of the thesis describes and evaluates the questionnaire survey, which was carried out at selected secondary schools. A whole-school project was designed to improve the identified shortcomings.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV