Show simple item record

An Individual Study Plan for Children with Delayed School Attendance in Nursery Schools
dc.contributor.advisorOpravilová, Eva
dc.creatorNiewaldová, Alena
dc.date.accessioned2017-03-31T12:01:22Z
dc.date.available2017-03-31T12:01:22Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8810
dc.description.abstractpéče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractpéče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIndividuální vzdělávací plán pro děti s odloženou školní docházkou v mateřské školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21601
dc.title.translatedAn Individual Study Plan for Children with Delayed School Attendance in Nursery Schoolsen_US
dc.contributor.refereeOpravilová, Eva
dc.identifier.aleph001012473
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cspéče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enpéče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV