Získávání cizojazyčných zkušeností prostřednictvím integrace múzických činností u dětí v předškolním věku
Acquiring of a Foreign-Language Experience by Children of a Pre-School Age by the Integration of Music Activities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8581Identifikátory
SIS: 21637
Katalog UK: 990020385230106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Váňová, Hana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra hudební výchovy
Datum obhajoby
26. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem této práce je vytvořit sytém získávání cizojazyčných zkušeností v anglickém jazyku u dětí 5-6 letých. Systém je založen na prolínání uměleckých činností s anglickými slovy a základními slovními spojeními. Prostřednictvím zpěvu, hry na Orffovy nástroje a pohybu tak dochází k snadnějšímu zapamatování anglických slov a slovních spojení. Elementární umělecké činnosti jsou spojeny s emocionálním prožíváním. Tak se prohlubuje zájem o anglický jazyk. Práce je spojena s výzkumem, který je v závěrečné části vyhodnocen. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The objective of this thesis is to create a method for gaining foreign-language experience by 5-6 year olds learning English. The method is based on interconnecting artistic activities with English words and basic collocations. Through singing, games, movement and playing Orffs instruments, English words and phrases are more easily stored in the children's memories. The elementary artistic activities are associated with the emotional feelings. This is a way to deepen interest in the English language. The thesis also includes research that is evaluated in the final part. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
