Zobrazit minimální záznam

Health literacy of teachers which is focused on their functioning in the area of nutritious education
dc.contributor.advisorMarádová, Eva
dc.creatorTomanová, Michaela
dc.date.accessioned2017-06-14T09:04:47Z
dc.date.available2017-06-14T09:04:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84779
dc.description.abstractThe diploma thesis occupies with the health literacy of future and currently practicing teachers. It is focused on one part of the health literacy - nourishment. The aim of the thesis is to find out on which level of the health literacy in nourishment the teachers are and if they apply their knowledge not only in their professional life but also in their personal life. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on the defining of the terms health, health literacy, the characteristic of the group of teachers and their division into subgroups. There are also described the aspects of health nourishment and the recommendation from the experts on the healthy lifestyle. The practical part includes the analysis of the data which were gained thanks to the questionnaires. In the end, the pieces of knowledge are summarized.en_US
dc.description.abstractPráce se zabývá úrovní zdravotní gramotnosti budoucích i současně praktikujících pedagogů. Zaměřena je na vybranou oblast zdravotní gramotnosti, a to na výživu. Cílem práce je zjistit, jakou úrovní zdravotní gramotnosti ve zmíněné oblasti disponují pedagogičtí pracovníci a jestli své znalosti uplatňují nejen v profesním, ale i v osobním životě. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické se věnuje vymezení pojmů zdraví, zdravotní gramotnost, charakteristice skupiny pedagogů a jejich rozdělení do podskupin, dále jsou v této části popsány aspekty zdravého stravování a doporučení od odborníků týkající se zdravého způsobu života. Praktická část obsahuje analýzu dat získaných pomocí dotazníkového šetření, v závěru jsou tyto poznatky shrnuty.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectzdravotní gramotnostcs_CZ
dc.subjectzdravý životní stylcs_CZ
dc.subjectvýživacs_CZ
dc.subjectpedagogičtí pracovnícics_CZ
dc.subjecthealthen_US
dc.subjecthealth literacyen_US
dc.subjecthealthy lifestyleen_US
dc.subjectnutritionen_US
dc.subjecteducatorsen_US
dc.titleZdravotní gramotnost pedagogů se zaměřením na jejich působení v oblasti nutriční výchovycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-22
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId176458
dc.title.translatedHealth literacy of teachers which is focused on their functioning in the area of nutritious educationen_US
dc.contributor.refereeKovaříková, Miroslava
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá úrovní zdravotní gramotnosti budoucích i současně praktikujících pedagogů. Zaměřena je na vybranou oblast zdravotní gramotnosti, a to na výživu. Cílem práce je zjistit, jakou úrovní zdravotní gramotnosti ve zmíněné oblasti disponují pedagogičtí pracovníci a jestli své znalosti uplatňují nejen v profesním, ale i v osobním životě. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické se věnuje vymezení pojmů zdraví, zdravotní gramotnost, charakteristice skupiny pedagogů a jejich rozdělení do podskupin, dále jsou v této části popsány aspekty zdravého stravování a doporučení od odborníků týkající se zdravého způsobu života. Praktická část obsahuje analýzu dat získaných pomocí dotazníkového šetření, v závěru jsou tyto poznatky shrnuty.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis occupies with the health literacy of future and currently practicing teachers. It is focused on one part of the health literacy - nourishment. The aim of the thesis is to find out on which level of the health literacy in nourishment the teachers are and if they apply their knowledge not only in their professional life but also in their personal life. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on the defining of the terms health, health literacy, the characteristic of the group of teachers and their division into subgroups. There are also described the aspects of health nourishment and the recommendation from the experts on the healthy lifestyle. The practical part includes the analysis of the data which were gained thanks to the questionnaires. In the end, the pieces of knowledge are summarized.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV