Zobrazit minimální záznam

Linear Algebra Education at Secondary School
dc.contributor.advisorJančařík, Antonín
dc.creatorŘepík, Michal
dc.date.accessioned2017-06-02T12:15:32Z
dc.date.available2017-06-02T12:15:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84367
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce s názvem Výuka lineární algebry na středních školách je rozdělena na část teoretickou a experimentální. Teoretická část se zabývá identifikací témat lineární algebry v učivu matematiky na středních školách, představuje jejich problematiku a ukazuje možné cesty jejich rozšíření. Mezi tato témata jsou v práci zařazeny vektory a vektorové prostory, skalární součin, soustavy lineárních rovnic a matice. Těžiště diplomové práce spočívá v experimentální části, která tato témata začleňuje do přípravy a následné realizace online vzdělávacího kurzu lineární algebry pro žáky středních škol v rámci projektu Talnet, který se uskutečnil v zimním semestru akademického roku 2015/2016. Výsledky proběhlého kurzu jsou v práci vyhodnoceny.cs_CZ
dc.description.abstractThe submitted master thesis called Linear Algebra Education at Secondary School consists of a theoretical and an experimental part. The theoretical one deals with the identification of those linear algebra themes, which appear in the secondary school mathematics curriculum. It follows up with a more detailed look into those topics and proposes ways for further extension of secondary level linear algebra education. The main topics, which are identified in the thesis, are vectors and vector spaces, inner and dot product, systems of linear equations and matrices. The main section of this thesis is the experimental part, which incorporates the conclusions of the first one to design and later realise an online educational course of linear algebra as a part of the Talnet project, which took place in the winter semester of the academic year 2015/2016. The end of this thesis contains assessment of the results of this course.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectLineární algebracs_CZ
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjectonline vzdělávánícs_CZ
dc.subjectTalnetcs_CZ
dc.subjectLinear algebraen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectonline educationen_US
dc.subjectTalneten_US
dc.titleVýuka lineární algebry na středních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-07
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId162213
dc.title.translatedLinear Algebra Education at Secondary Schoolen_US
dc.contributor.refereeBureš, Jiří
dc.identifier.aleph002102129
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce s názvem Výuka lineární algebry na středních školách je rozdělena na část teoretickou a experimentální. Teoretická část se zabývá identifikací témat lineární algebry v učivu matematiky na středních školách, představuje jejich problematiku a ukazuje možné cesty jejich rozšíření. Mezi tato témata jsou v práci zařazeny vektory a vektorové prostory, skalární součin, soustavy lineárních rovnic a matice. Těžiště diplomové práce spočívá v experimentální části, která tato témata začleňuje do přípravy a následné realizace online vzdělávacího kurzu lineární algebry pro žáky středních škol v rámci projektu Talnet, který se uskutečnil v zimním semestru akademického roku 2015/2016. Výsledky proběhlého kurzu jsou v práci vyhodnoceny.cs_CZ
uk.abstract.enThe submitted master thesis called Linear Algebra Education at Secondary School consists of a theoretical and an experimental part. The theoretical one deals with the identification of those linear algebra themes, which appear in the secondary school mathematics curriculum. It follows up with a more detailed look into those topics and proposes ways for further extension of secondary level linear algebra education. The main topics, which are identified in the thesis, are vectors and vector spaces, inner and dot product, systems of linear equations and matrices. The main section of this thesis is the experimental part, which incorporates the conclusions of the first one to design and later realise an online educational course of linear algebra as a part of the Talnet project, which took place in the winter semester of the academic year 2015/2016. The end of this thesis contains assessment of the results of this course.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990021021290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV