dc.contributor.advisor | Jančařík, Antonín | |
dc.creator | Řepík, Michal | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T12:15:32Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T12:15:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84367 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce s názvem Výuka lineární algebry na středních školách je rozdělena na část teoretickou a experimentální. Teoretická část se zabývá identifikací témat lineární algebry v učivu matematiky na středních školách, představuje jejich problematiku a ukazuje možné cesty jejich rozšíření. Mezi tato témata jsou v práci zařazeny vektory a vektorové prostory, skalární součin, soustavy lineárních rovnic a matice. Těžiště diplomové práce spočívá v experimentální části, která tato témata začleňuje do přípravy a následné realizace online vzdělávacího kurzu lineární algebry pro žáky středních škol v rámci projektu Talnet, který se uskutečnil v zimním semestru akademického roku 2015/2016. Výsledky proběhlého kurzu jsou v práci vyhodnoceny. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The submitted master thesis called Linear Algebra Education at Secondary School consists of a theoretical and an experimental part. The theoretical one deals with the identification of those linear algebra themes, which appear in the secondary school mathematics curriculum. It follows up with a more detailed look into those topics and proposes ways for further extension of secondary level linear algebra education. The main topics, which are identified in the thesis, are vectors and vector spaces, inner and dot product, systems of linear equations and matrices. The main section of this thesis is the experimental part, which incorporates the conclusions of the first one to design and later realise an online educational course of linear algebra as a part of the Talnet project, which took place in the winter semester of the academic year 2015/2016. The end of this thesis contains assessment of the results of this course. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Lineární algebra | cs_CZ |
dc.subject | e-learning | cs_CZ |
dc.subject | online vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | Talnet | cs_CZ |
dc.subject | Linear algebra | en_US |
dc.subject | e-learning | en_US |
dc.subject | online education | en_US |
dc.subject | Talnet | en_US |
dc.title | Výuka lineární algebry na středních školách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-07 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 162213 | |
dc.title.translated | Linear Algebra Education at Secondary School | en_US |
dc.contributor.referee | Bureš, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 002102129 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Předkládaná diplomová práce s názvem Výuka lineární algebry na středních školách je rozdělena na část teoretickou a experimentální. Teoretická část se zabývá identifikací témat lineární algebry v učivu matematiky na středních školách, představuje jejich problematiku a ukazuje možné cesty jejich rozšíření. Mezi tato témata jsou v práci zařazeny vektory a vektorové prostory, skalární součin, soustavy lineárních rovnic a matice. Těžiště diplomové práce spočívá v experimentální části, která tato témata začleňuje do přípravy a následné realizace online vzdělávacího kurzu lineární algebry pro žáky středních škol v rámci projektu Talnet, který se uskutečnil v zimním semestru akademického roku 2015/2016. Výsledky proběhlého kurzu jsou v práci vyhodnoceny. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The submitted master thesis called Linear Algebra Education at Secondary School consists of a theoretical and an experimental part. The theoretical one deals with the identification of those linear algebra themes, which appear in the secondary school mathematics curriculum. It follows up with a more detailed look into those topics and proposes ways for further extension of secondary level linear algebra education. The main topics, which are identified in the thesis, are vectors and vector spaces, inner and dot product, systems of linear equations and matrices. The main section of this thesis is the experimental part, which incorporates the conclusions of the first one to design and later realise an online educational course of linear algebra as a part of the Talnet project, which took place in the winter semester of the academic year 2015/2016. The end of this thesis contains assessment of the results of this course. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021021290106986 | |