Čtverec, kruh, obdélník
Square, Circle, Rectangle.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8357Identifikátory
SIS: 21735
Kolekce
- Kvalifikační práce [19157]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Fulková, Marie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra výtvarné výchovy
Datum obhajoby
16. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Čtverec, kruh či jiné geometrické tvary se v umění objevují po staletí. Mnohdy jako symboly, jindy jako obrazové formy. Často se jejich funkce prolíná. V této práci se pokouším řešit otázky: jak se funkce čtverce a kruhu v umění proměňuje, jakou roli sehrály tyto tvary v mé vlastní výtvarné práci, jak s nimi dokázaly pracovat děti na 1. stupni základní školy.
A sguare, a circle or other geometrie shapes are discovering in the art through the centuries. In many times, these are like the symbols, in the other case, these are like the forms of the picture. Their function are fading into one another often. I try to solve the guestions in this work: how does the function of the square and the circle change in the art how role do the shapes play in myself art's work how do children can work with the geometric shapes at first level of the primary schoul.