Autorská obrazová kniha pro děti
Author children's picture book
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/83536Identifikátory
SIS: 130891
Katalog UK: 990020256060106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Jakubcová Hajdušková, Lucie
Oponent práce
Špirk, Ivan
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy - výtvarná výchova
Katedra / ústav / klinika
Katedra výtvarné výchovy
Datum obhajoby
7. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
autorská kniha, dětská kniha, knižní ilustrace, fantazie, materiál, představivostKlíčová slova (anglicky)
author's book, children's book, book illustration, fantasy, material, imaginationBímová, Š.: Autorská obrazová kniha pro děti. [Diplomová práce] Praha 2015 - Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 91 s. Jak byla vnímána kniha v historii a v dnešní době? Výběrem několika autorů se snažím přiblížit minulé i současné tendence v dětské knize a autorské knize pro děti. Didaktická část je zaměřena především na postavení knihy v rámci výtvarné výchovy, a to nejen v motivační části hodin, ale zároveň v oblasti námětu. Oba principy jsou využity v didaktickém projektu, který byl postaven na teoretickém obsahu práce. Vše uzavírá praktická část, která byla aplikována jako výsledek předchozích dvou částí. KLÍČOVÁ SLOVA autorská kniha, dětská kniha, knižní ilustrace, fantazie, materiál, představivost
Bímová, Š.: Author children's picture book. [Diploma thesis] Prague 2015 - Charles University - Faculty of education, 91 s. How was perceived book in the history and today? Selection of several authors I am try to explain past and present trends in the children and children's authors book. Didactic part is mainly focuse on the status of the book in the context with art lessons and not only in the motivation part of the lesson, but also in topic of lesson. Both principles are use in the didactic project, which was built on the theoretical content of the work. Everything closes the practical part, which was applied as a result of a reaction to previous two parts. KEYWORDS author's book, children's book, book illustration, fantasy, material, imagination
