Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Partnership and client access in collaboration with families and schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/83491Identifikátory
SIS: 149081
Kolekce
- Kvalifikační práce [19128]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stará, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
3. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
spolupráce, partnerství, tutoring, klientský přístup, rodinaDiplomová práce mapuje různé přístupy školy a rodiny v jejich vzájemné spolupráci. Teoretická část se zabývá vymezováním partnerství a klientského přístupu školy a rodiny. Popisuje různé druhy spoluprací mezi rodinou, školou a veřejností. Jedna kapitola práce je zaměřena na specifickou spolupráci- tutoriální systém. Druhá část práce se věnuje praktickému výzkumu. Výzkum je zaměřen na konkrétní spolupráci školy a rodiny v rámci prvního stupně základní školy, na tutoriální systém. Výzkum je veden formou rozhovorů. KLÍČOVÁ SLOVA spolupráce, partnerství, tutoriální systém, klientský přístup, rodina
The dissertation conducts a survey of the different school and family approaches and their mutual cooperation. The theoretical part deals with defining the concept of partnership and client approach of different schools and families. It describes the different types of cooperation between families, schools and the public. One chapter is focused on specific cooperation - tutorial system. The second part is devoted to the practical research. The research is focused on specific cooperation between schools and families in the first grade of primary school, the tutorial system. The research is conducted through interviews. KEYWORDS Collaboration, partnership, tutoring, family,