Zobrazit minimální záznam

Support of health in the curriculum of the Nursing College and Secondary Nursing School in Prague 1
dc.contributor.advisorZvírotský, Michal
dc.creatorUrbanová, Hana
dc.date.accessioned2017-06-02T04:20:44Z
dc.date.available2017-06-02T04:20:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82295
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem podpory zdraví v kurikulu Vyšší odborné zdravotnické školy a Střední zdravotnické školy v Praze 1. Cílem kvalitativního výzkumu je zjistit, jak tato škola uchopila možnosti podpory zdraví ve svých školních vzdělávacích programech a dalších pedagogických dokumentech, jaký mají učitelé životní styl a jaké jsou jejich konkrétní zkušenosti s realizací podpory zdraví v jejich vyučovaných předmětech. Výzkum byl proveden pomocí tří technik sběru dat: metodou polostrukturovaných rozhovorů s vybranými učiteli, pozorováním během výuky některých předmětů i mimo vyučování a analýzou relevantních pedagogických dokumentů. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o historii i současnosti vybrané školy, pedagogických dokumentech i o vybraných pedagogických pracovnících. Informuje také o konkrétních projektech školy na podporu zdraví. Praktická část obsahuje výsledná šetření kvalitativního výzkumu, která ukázala, že ve vybraných kurikulárních dokumentech je téma podpory zdraví obsaženo v mnoha různých oblastech. Její následná realizace závisí nejen na finančních a kapacitních možnostech školy, ale hlavně na konkrétních učitelích, na jejich zodpovědném přístupu k této problematice nejen ve svých vyučovacích předmětech,...cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of the following thesis is the health promotion included in curriculum of Special Medical High School and Medical High School in Prague 1. The aim of a qualitative research is to find out how the school adopted the possibility of health promotion in its curriculum and other educational documents, what is the life style of the teachers and their particular experience in health promotion during their classes. Three different data collecting techniques were used when doing the research: semi- structured interviews with selected teachers; class observation; analysis of relevant pedagogical documents. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history and presence of the schools selected, pedagogical documents and also with chosen pedagogical staff. Further it informs about specific school health support projects. The practical part contains final results of qualitative research which shows that the topic of health support is included in many areas of chosen documents. Its following realization depends not only on financial possibilities and capacity of the school but mainly on particular teachers and their responsible approach to this issue within their lessons and lifestyle. In conclusion this school can be considered as a good example...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectškolní vzdělávací programycs_CZ
dc.subjectpedagogické dokumentycs_CZ
dc.subjectvýchova ke zdravícs_CZ
dc.subjectminimální preventivní programcs_CZ
dc.subjectzdravotnické oborycs_CZ
dc.subjectškolní metodik prevencecs_CZ
dc.subjectschool education programen_US
dc.subjecteducational documentsen_US
dc.subjecthealth educationen_US
dc.subjectminimal preventive programen_US
dc.subjectmedical branchesen_US
dc.subjectschool prevention methodologisten_US
dc.titlePodpora zdraví v kurikulu Vyšší odborné zdravotnické školy a Střední zdravotnické školy v Praze 1cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-19
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId162775
dc.title.translatedSupport of health in the curriculum of the Nursing College and Secondary Nursing School in Prague 1en_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph002088909
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Collegesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Collegesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá tématem podpory zdraví v kurikulu Vyšší odborné zdravotnické školy a Střední zdravotnické školy v Praze 1. Cílem kvalitativního výzkumu je zjistit, jak tato škola uchopila možnosti podpory zdraví ve svých školních vzdělávacích programech a dalších pedagogických dokumentech, jaký mají učitelé životní styl a jaké jsou jejich konkrétní zkušenosti s realizací podpory zdraví v jejich vyučovaných předmětech. Výzkum byl proveden pomocí tří technik sběru dat: metodou polostrukturovaných rozhovorů s vybranými učiteli, pozorováním během výuky některých předmětů i mimo vyučování a analýzou relevantních pedagogických dokumentů. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o historii i současnosti vybrané školy, pedagogických dokumentech i o vybraných pedagogických pracovnících. Informuje také o konkrétních projektech školy na podporu zdraví. Praktická část obsahuje výsledná šetření kvalitativního výzkumu, která ukázala, že ve vybraných kurikulárních dokumentech je téma podpory zdraví obsaženo v mnoha různých oblastech. Její následná realizace závisí nejen na finančních a kapacitních možnostech školy, ale hlavně na konkrétních učitelích, na jejich zodpovědném přístupu k této problematice nejen ve svých vyučovacích předmětech,...cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of the following thesis is the health promotion included in curriculum of Special Medical High School and Medical High School in Prague 1. The aim of a qualitative research is to find out how the school adopted the possibility of health promotion in its curriculum and other educational documents, what is the life style of the teachers and their particular experience in health promotion during their classes. Three different data collecting techniques were used when doing the research: semi- structured interviews with selected teachers; class observation; analysis of relevant pedagogical documents. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history and presence of the schools selected, pedagogical documents and also with chosen pedagogical staff. Further it informs about specific school health support projects. The practical part contains final results of qualitative research which shows that the topic of health support is included in many areas of chosen documents. Its following realization depends not only on financial possibilities and capacity of the school but mainly on particular teachers and their responsible approach to this issue within their lessons and lifestyle. In conclusion this school can be considered as a good example...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020889090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV