dc.contributor.advisor | Pokorný, Ladislav | |
dc.creator | Rácová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T20:21:12Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T20:21:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/80598 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je zjistit, zdali je dítě v předškolním věku schopno osvojit si in- line bruslení a zjistit, jak je tato pohybová aktivita využívána u dětí tohoto věku ve školní i mimoškolní formě. Zkoumají se také podmínky pro in-line bruslení v dané lokalitě. Dále je vytvořena metodika výuky jízdy na in-line bruslích u dítěte předškolního věku. Metodika je podložena experimentem. Hlavním výzkumným problémem práce, je zkoumání realizace in- line bruslení s dětmi v předškolním věku. První kapitola teoretické části se zabývá obecnými informacemi o in-line bruslení, což je krátké seznámení s historií tohoto sportu, rozdělení na různé odvětví a seznámení s existencí vybavení vhodného pro in-line bruslení. Druhá kapitola se zaměřuje na in-line bruslení a zdraví. Jsou zde popsána pozitiva i negativa této pohybové činnosti ovlivňující zdraví jedince, charakterizace předškolního věku, motorický vývoj a kdy je vhodné s tímto sportem u dětí začít. Třetí kapitola teoretické části se zaměřuje na techniku a metodiku in-line bruslení. Praktická část se zabývá hodnocením úrovně zvládnutí in-line bruslení předškolního dítěte, které je zkoumáno za pomoci výzkumných metod pozorování, dotazníku a experimentu. Prostřednictvím dotazníků se dozvídáme, zdali in-line bruslení provozují s předškolními dětmi Mateřské... | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of the diploma thesis is to find out, if preschool kid is able to pick up the in-line skating and to find out, if this activity is used among preschool kids in school or out of school form. The conditions for in-line skating in certain location is also researched. The methodology for teaching in-line skating of preschool kids is also made. The methodology is based on experiment. The main research issue of this thesis is to find out the realization of in- line skating with preschool kids. First chapter deals with general information about in-line skating, such as history of this sport, division into various branches and proper equipment. Second chapter informs about the connection between in-line skating and health. There are pros and cons which influence person's life, characterization of preschool age, motor development and what the appropriate age for children to start is. Third chapter is focused on technique and methodology of in-line skating. Practical part deals with the evaluation of the mastering level of in-line skating among preschool kids, which is researched with questionnaire and experiment. The questionnaire tells us if the in-line skating with preschool kids is provided by Kinder-gardens, parents or interest club in a certain location. All the research is done in town and on... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | In-line bruslení | cs_CZ |
dc.subject | dítě | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | In-line skating | en_US |
dc.subject | child | en_US |
dc.subject | preschool age | en_US |
dc.title | In-line bruslení dětí předškolního věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-01-18 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 148090 | |
dc.title.translated | In-line skating of preschool children | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 002065385 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je zjistit, zdali je dítě v předškolním věku schopno osvojit si in- line bruslení a zjistit, jak je tato pohybová aktivita využívána u dětí tohoto věku ve školní i mimoškolní formě. Zkoumají se také podmínky pro in-line bruslení v dané lokalitě. Dále je vytvořena metodika výuky jízdy na in-line bruslích u dítěte předškolního věku. Metodika je podložena experimentem. Hlavním výzkumným problémem práce, je zkoumání realizace in- line bruslení s dětmi v předškolním věku. První kapitola teoretické části se zabývá obecnými informacemi o in-line bruslení, což je krátké seznámení s historií tohoto sportu, rozdělení na různé odvětví a seznámení s existencí vybavení vhodného pro in-line bruslení. Druhá kapitola se zaměřuje na in-line bruslení a zdraví. Jsou zde popsána pozitiva i negativa této pohybové činnosti ovlivňující zdraví jedince, charakterizace předškolního věku, motorický vývoj a kdy je vhodné s tímto sportem u dětí začít. Třetí kapitola teoretické části se zaměřuje na techniku a metodiku in-line bruslení. Praktická část se zabývá hodnocením úrovně zvládnutí in-line bruslení předškolního dítěte, které je zkoumáno za pomoci výzkumných metod pozorování, dotazníku a experimentu. Prostřednictvím dotazníků se dozvídáme, zdali in-line bruslení provozují s předškolními dětmi Mateřské... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of the diploma thesis is to find out, if preschool kid is able to pick up the in-line skating and to find out, if this activity is used among preschool kids in school or out of school form. The conditions for in-line skating in certain location is also researched. The methodology for teaching in-line skating of preschool kids is also made. The methodology is based on experiment. The main research issue of this thesis is to find out the realization of in- line skating with preschool kids. First chapter deals with general information about in-line skating, such as history of this sport, division into various branches and proper equipment. Second chapter informs about the connection between in-line skating and health. There are pros and cons which influence person's life, characterization of preschool age, motor development and what the appropriate age for children to start is. Third chapter is focused on technique and methodology of in-line skating. Practical part deals with the evaluation of the mastering level of in-line skating among preschool kids, which is researched with questionnaire and experiment. The questionnaire tells us if the in-line skating with preschool kids is provided by Kinder-gardens, parents or interest club in a certain location. All the research is done in town and on... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020653850106986 | |