Zobrazit minimální záznam

Role of a Director on the Way to a Successful School
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorBrožová, Věroslava
dc.date.accessioned2017-06-01T17:18:18Z
dc.date.available2017-06-01T17:18:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79776
dc.description.abstractV ČESKÉM JAZYCE: Závěrečná práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a rozvoje pedagogů v základních a mateřských školách. Teoretická část vychází z charakteristik úspěšných škol a učících se organizací. Úlohu ředitele a jeho činnosti osvětluje s respektováním specifik školy. Popsané nástroje profesního rozvoje aplikuje do školního prostředí. Výzkumná část práce přináší informace o využívání popsaných nástrojů profesního rozvoje v oslovených mateřských a základních školách. Dílčím neplánovaným zjištěním je informace, že se téměř polovina ředitelů těchto škol necítí být pro vedení pedagogů v oblasti jejich profesního rozvoje odpovídajícím způsobem odborně vybavena.cs_CZ
dc.description.abstractIN ENGLISH: The final thesis deals with the issue of further education and development of teachers in primary schools and kindergartens. The theoretical part is based on the characteristics of successful schools and learning organizations. The role of the headmaster and his activities is explained with regards to specifics of the school. Described career development tools are applied to the school environment. Research part of the thesis provides information about the use of described career development tools in surveyed kindergartens and elementary schools. A partial unplanned finding is the information that nearly half of the headmasters does not feel accordingly expertly equipped for leading teachers in their professional development.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectnástroje profesního rozvojecs_CZ
dc.subjectmetody a formy vzdělávánícs_CZ
dc.subjectúspěšná školacs_CZ
dc.subjectučící se organizacecs_CZ
dc.subjectspecifika školycs_CZ
dc.subjectcareer development toolsen_US
dc.subjectmethods and forms of educationen_US
dc.subjectsuccessful schoolen_US
dc.subjectlearning organizationen_US
dc.subjectspecifics of a schoolen_US
dc.titleÚloha ředitele na cestě k úspěšné školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-08
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId114605
dc.title.translatedRole of a Director on the Way to a Successful Schoolen_US
dc.contributor.refereeŠafránková, Jana Marie
dc.identifier.aleph002026236
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV ČESKÉM JAZYCE: Závěrečná práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a rozvoje pedagogů v základních a mateřských školách. Teoretická část vychází z charakteristik úspěšných škol a učících se organizací. Úlohu ředitele a jeho činnosti osvětluje s respektováním specifik školy. Popsané nástroje profesního rozvoje aplikuje do školního prostředí. Výzkumná část práce přináší informace o využívání popsaných nástrojů profesního rozvoje v oslovených mateřských a základních školách. Dílčím neplánovaným zjištěním je informace, že se téměř polovina ředitelů těchto škol necítí být pro vedení pedagogů v oblasti jejich profesního rozvoje odpovídajícím způsobem odborně vybavena.cs_CZ
uk.abstract.enIN ENGLISH: The final thesis deals with the issue of further education and development of teachers in primary schools and kindergartens. The theoretical part is based on the characteristics of successful schools and learning organizations. The role of the headmaster and his activities is explained with regards to specifics of the school. Described career development tools are applied to the school environment. Research part of the thesis provides information about the use of described career development tools in surveyed kindergartens and elementary schools. A partial unplanned finding is the information that nearly half of the headmasters does not feel accordingly expertly equipped for leading teachers in their professional development.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990020262360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV