dc.contributor.advisor | Hanel, Lubomír | |
dc.creator | Kučerová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T17:12:56Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T17:12:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/79751 | |
dc.description.abstract | Hlavním tématem diplomové práce je základní organizace a Podblanické ekocentrum ČSOP ve Vlašimi. První část práce nejdříve představuje Český svaz ochránců přírody a přináší přehled jeho ekocenter. Následuje souhrn veškeré činnosti základní organizace a Podblanického ekocentra ČSOP ve Vlašimi od jejich vzniku až po současnost a samostatný vznik těchto organizací. Nechybí ani charakteristika všech realizovaných jednodenních i pobytových výukových programů pro 2. stupeň základních škol, střední školy a víceletá gymnázia během působení ekocentra. Největší důraz je kladen na vybrané čtyři jednodenní výukové programy, u kterých proběhl výzkum pomocí dotazníkové metody. Jeho cílem bylo zjistit vliv daných výukových programů na žáky a studenty z 2. stupně základních škol, středních škol a gymnázií. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The main topic of this thesis is the CUNC basic organization unit and Podblanické Ecocentre CUNC in Vlašim. The first part of the thesis presents the Czech Union for Nature Conservation (CUNC) followed by an overview of its Environmental Centres. The next section contains a summary of all the activities carried out by the CUNC basic organization unit and Podblanické Ecocentre CUNC in Vlašim from their establishment to the present and recapitulates the formation of these organisations themselves. The thesis also covers a characteristic of all the one-day as well as residential teaching programmes for secondary schools, technical schools and grammar schools carried out by the Ecocentre. The greatest emphasis is laid on four selected one-day teaching programmes, for which a research was conducted by using a questionnaire method. Its aim was to determine the influence on pupils and students of the educational programmes from secondary schools, technical schools and grammar schools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Základní organizace ČSOP Vlašim | cs_CZ |
dc.subject | Podblanické ekocentrum | cs_CZ |
dc.subject | výukový program | cs_CZ |
dc.subject | program "Hořká chuť čokolády" | cs_CZ |
dc.subject | program "Média a my" | cs_CZ |
dc.subject | program "Glóbus" | cs_CZ |
dc.subject | program "Zdroje" | cs_CZ |
dc.subject | the basic organization unit CUNC Vlašim | en_US |
dc.subject | Podblanické Environmental Centre | en_US |
dc.subject | teaching programme | en_US |
dc.subject | programme "The bitter taste of chocolate" | en_US |
dc.subject | programme "Media and we" | en_US |
dc.subject | programme "Globe" | en_US |
dc.subject | programme "Resources" | en_US |
dc.title | Vyhodnocení ekologické výchovy Ekocentra ve Vlašimi | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-09 | |
dc.description.department | Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 147448 | |
dc.title.translated | Evaluation of ecological education in Ecocentre Vlašim | en_US |
dc.contributor.referee | Skýbová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 002026230 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - matematika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Mathematics | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - matematika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Mathematics | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Hlavním tématem diplomové práce je základní organizace a Podblanické ekocentrum ČSOP ve Vlašimi. První část práce nejdříve představuje Český svaz ochránců přírody a přináší přehled jeho ekocenter. Následuje souhrn veškeré činnosti základní organizace a Podblanického ekocentra ČSOP ve Vlašimi od jejich vzniku až po současnost a samostatný vznik těchto organizací. Nechybí ani charakteristika všech realizovaných jednodenních i pobytových výukových programů pro 2. stupeň základních škol, střední školy a víceletá gymnázia během působení ekocentra. Největší důraz je kladen na vybrané čtyři jednodenní výukové programy, u kterých proběhl výzkum pomocí dotazníkové metody. Jeho cílem bylo zjistit vliv daných výukových programů na žáky a studenty z 2. stupně základních škol, středních škol a gymnázií. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The main topic of this thesis is the CUNC basic organization unit and Podblanické Ecocentre CUNC in Vlašim. The first part of the thesis presents the Czech Union for Nature Conservation (CUNC) followed by an overview of its Environmental Centres. The next section contains a summary of all the activities carried out by the CUNC basic organization unit and Podblanické Ecocentre CUNC in Vlašim from their establishment to the present and recapitulates the formation of these organisations themselves. The thesis also covers a characteristic of all the one-day as well as residential teaching programmes for secondary schools, technical schools and grammar schools carried out by the Ecocentre. The greatest emphasis is laid on four selected one-day teaching programmes, for which a research was conducted by using a questionnaire method. Its aim was to determine the influence on pupils and students of the educational programmes from secondary schools, technical schools and grammar schools. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020262300106986 | |