Zobrazit minimální záznam

Innovative approaches to the assessment of pupils at primary education
dc.contributor.advisorSpilková, Vladimíra
dc.creatorŽákovská, Kateřina
dc.date.accessioned2017-06-01T16:21:55Z
dc.date.available2017-06-01T16:21:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79493
dc.description.abstractV teoretické části bude pomocí odborné literatury vymezen pojem hodnocení a budou představeny různé typy, funkce a možné formy hodnocení. Větší úsek teoretické části práce se bude zabývat závěrečným slovním hodnocení, které je od roku 2005 novým školským zákonem stavěno na stejnou úroveň jako hodnocení v podobě pětistupňové škály tzv. klasifikace. Bude také reflektován vývoj tohoto způsobu hodnocení od roku 1989. V práci budou shrnuty přednosti a úskalí spojená s tímto způsobem hodnocení. Budeme se zabývat také sběrem dostatečného množství materiálů pro závěrečné slovní hodnocení. Představíme různé strategie, které učitel může využít pro získání podkladů. Následně dojde k porovnání závěrečného slovního hodnocení s tradičním způsobem hodnocení. Představena bude i podoba závěrečného hodnocení realizovaná ve Velké Británii a Německu se stručnou zmínkou o praxi v dalších zemích Evropské unie. Ve výzkumné části bude zkoumán způsob realizace závěrečného slovního hodnocení v praxi ZŠ. Budou reflektovány přednosti a úskalí tohoto způsobu hodnocení, a to očima všech účastníků tohoto procesu, tedy žáka, učitele a rodiče. K závěrečnému hodnocení se vyjádří i jeden pan ředitel základní školy. Tyto informace budou získávány odlišnými výzkumnými metodami - dotazníkovým šetřením u žáků a rodičů, analýzou...cs_CZ
dc.description.abstractIn the theoretical part of the thesis we will define the term of assessment according to the literature and we will also present different types, functions and forms of assessment. The main part of the theoretical part is focused on final verbal assessment which is currently put on the same level within the educational system by the new Education Act as the traditional mark system. The development of this way of assessment since 1989 will be reflected. Advantages and disadvantages of this kind of assessment will be summed up in the thesis. Strategies which can help the teacher to collect the materials for the final verbal assessment effectively are also to be found in the thesis. Then, there will be the comparison of traditional and final verbal assessment. The form of final verbal assessment in Great Britain and in Germany will be introduced in the next part of the thesis. In the empirical part of the thesis we will examine the way of final verbal assessment in the primary schools' practice. Advantages and disadvantages of this assessment will be presented from the view of the pupils, the teachers and the parents. The school director will also evaluate final verbal assessment. This information will be obtained by different research methods - a questionnaire for the pupils and the parents, an...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectslovní hodnocenícs_CZ
dc.subjectinovativní přístupycs_CZ
dc.subjectprimární školacs_CZ
dc.subjectžácics_CZ
dc.subjectučitelécs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectverbal assessmenten_US
dc.subjectinnovative approachesen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.subjectpupilsen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.titleInovativní přístupy k hodnocení žáků 1. stupně ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId161293
dc.title.translatedInnovative approaches to the assessment of pupils at primary educationen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph002088723
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV teoretické části bude pomocí odborné literatury vymezen pojem hodnocení a budou představeny různé typy, funkce a možné formy hodnocení. Větší úsek teoretické části práce se bude zabývat závěrečným slovním hodnocení, které je od roku 2005 novým školským zákonem stavěno na stejnou úroveň jako hodnocení v podobě pětistupňové škály tzv. klasifikace. Bude také reflektován vývoj tohoto způsobu hodnocení od roku 1989. V práci budou shrnuty přednosti a úskalí spojená s tímto způsobem hodnocení. Budeme se zabývat také sběrem dostatečného množství materiálů pro závěrečné slovní hodnocení. Představíme různé strategie, které učitel může využít pro získání podkladů. Následně dojde k porovnání závěrečného slovního hodnocení s tradičním způsobem hodnocení. Představena bude i podoba závěrečného hodnocení realizovaná ve Velké Británii a Německu se stručnou zmínkou o praxi v dalších zemích Evropské unie. Ve výzkumné části bude zkoumán způsob realizace závěrečného slovního hodnocení v praxi ZŠ. Budou reflektovány přednosti a úskalí tohoto způsobu hodnocení, a to očima všech účastníků tohoto procesu, tedy žáka, učitele a rodiče. K závěrečnému hodnocení se vyjádří i jeden pan ředitel základní školy. Tyto informace budou získávány odlišnými výzkumnými metodami - dotazníkovým šetřením u žáků a rodičů, analýzou...cs_CZ
uk.abstract.enIn the theoretical part of the thesis we will define the term of assessment according to the literature and we will also present different types, functions and forms of assessment. The main part of the theoretical part is focused on final verbal assessment which is currently put on the same level within the educational system by the new Education Act as the traditional mark system. The development of this way of assessment since 1989 will be reflected. Advantages and disadvantages of this kind of assessment will be summed up in the thesis. Strategies which can help the teacher to collect the materials for the final verbal assessment effectively are also to be found in the thesis. Then, there will be the comparison of traditional and final verbal assessment. The form of final verbal assessment in Great Britain and in Germany will be introduced in the next part of the thesis. In the empirical part of the thesis we will examine the way of final verbal assessment in the primary schools' practice. Advantages and disadvantages of this assessment will be presented from the view of the pupils, the teachers and the parents. The school director will also evaluate final verbal assessment. This information will be obtained by different research methods - a questionnaire for the pupils and the parents, an...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020887230106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV