Rey-Osterriethova komplexní figura u dětí s dyskalkulií
Rey-Osterrieth Complex Figure at children with dyscalculia
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/78942Identifikátory
SIS: 147747
Katalog UK: 990020265070106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sotáková, Hana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Psychologie a speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
10. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Rey-Osterriethova komplexní figura, dyskalkulie, diagnostika, kresba, mladší školní věkKlíčová slova (anglicky)
Rey-Osterrieth complex figure, dyscalculia, diagnostics, drawing, younger school ageCílem bakalářské práce je zmapování a porovnání rozdílů ve výkonu v testu Rey- Osterriethovy komplexní figury mezi dětmi s dyskalkulií a dětmi z běžné populace. Test je hodnocen ve dvou kategoriích, v kopii a v reprodukci. Výkon v těchto kategoriích u dvou námi zvolených skupin dětí je následně statisticky porovnáván ke zjištění signifikantních rozdílů.
The aim of this bachelor's theses is to map and compare differences in performance in Rey- Osterrieth Complex Figure test between children with dyscalculia and children from normal population. The test is judged in two categories - copy and reproduction. Performance in these categories between two chosen groups of children is followed by statistical comparison to determine significant differences.
