Využití eLearningu na Fakultě informatiky a managementu UHK
The use of e-learning at the Faculty of Informatics and Management UHK
dizertační práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/7803Identifikátory
SIS: 137116
Kolekce
- Kvalifikační práce [18049]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Švejda, Gabriel
Cyrus, Pavel
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Oddělení pro vědeckou činnost
Datum obhajoby
14. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
disertace, e-learning, informační technologieVe své práci Využití eLearningu na Fakultě informatiky a managementu UHK jsem chtěla ukázat možnosti využití eLearningu ve vysokoškolské výuce . Vlastní výzkumná část práce byla zaměřena na konkrétní využívání eLearningu ve vysokoškolské výuce na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové a na ověření hypotéz týkajících se efektivity eLearningových přístupů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Thesis The Utilization of eLearning at Faculty of Informatics and Management UHK deals with ICT potential especially eLearning one that could be utilised in the process of education at university level. The work includes a case study "Survey of Attitudes of Academic Teachers and Students at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové". Research part of the thesis is focused on proving hypotheses referring to comparison of study results gained by students in the traditional face-to-face education and eLearning way of academic education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)