Zobrazit minimální záznam

Change of Non-chemical Vocational Schools Students' Attitudes towards Chemistry with the Use of ICT-supported Experiments
dc.contributor.advisorRusek, Martin
dc.creatorKintšnerová, Marie
dc.date.accessioned2017-06-01T09:19:50Z
dc.date.available2017-06-01T09:19:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77612
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectstřední odborné školy nechemického zaměřenícs_CZ
dc.subjectchemický experimentcs_CZ
dc.subjectUSB senzorycs_CZ
dc.subjectreakce kyseliny sírové se zinkemcs_CZ
dc.subjectmodelové pokusycs_CZ
dc.subjectUSB teploměrcs_CZ
dc.subjectčidlo tlakucs_CZ
dc.subjectNon-chemical Vocational Schoolsen_US
dc.subjectchemistry experimenten_US
dc.subjectUSB sensorsen_US
dc.subjectreaction of sulfuric acid with zincen_US
dc.subjectmodel experimentsen_US
dc.subjectUSB thermometeren_US
dc.subjectpressure sensoren_US
dc.titleZměna postojů žáků středních odborných škol nechemického zaměření k chemii prostřednictvím experimentů s využitím ICTcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-08
dc.description.departmentKatedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId134532
dc.title.translatedChange of Non-chemical Vocational Schools Students' Attitudes towards Chemistry with the Use of ICT-supported Experimentsen_US
dc.contributor.refereeBeneš, Pavel
dc.identifier.aleph002038962
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineChemie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineChemistry Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csChemie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enChemistry Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020389620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV