dc.contributor.advisor | Tureckiová, Michaela | |
dc.creator | Benediktová, Karla | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T02:23:15Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T02:23:15Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/75674 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje koučování, které je relativně novým trendem v oblasti vedení lidí. Objasňuje, jaké jsou zkušenosti s tímto nástrojem rozvoje v současné době v praxi řízení mateřských škol. Teoretická část shrnuje poznatky z odborné literatury zachycující téma koučování v různých souvislostech, věnuje se otázce rozvoje lidských zdrojů a změnám v přístupu manažera k řízení pracovního výkonu. Praktická část přináší výsledky výzkumného šetření za použití dotazníku pro širší pohled na danou problematiku a výsledky kvalitativního přístupu realizovaného formou řízených rozhovorů, metody životní historie a analýzy dokumentů. Tato diplomová práce nás seznamuje s oblastmi, ve kterých byla metoda koučování úspěšná pro rozvoj zaměstnanců v profesní, či osobní rovině, dále pro rozvoj týmů, samotného ředitele i celé organizace. KLÍČOVÁ SLOVA koučování, rozvoj potenciálu, lídr, pracovní výkon, osobnost manažera, vedení lidí | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis is devoted to coaching, which is a relatively new trend in the field of people leadership, explaining what the experiences with this tool of development are in the current practice in kindergartens management. The theoretical part summarizes the findings from the literature depicting the topic of coaching in different contexts - dealing with the issue of human resource management and changes in manager's approach to the performance management. The practical part presents results of a questionnaire-based research for a broader look at the issue and the results of the qualitative approach implemented through structured interviews, life-history method and document analysis. This thesis introduces us to the areas in which the coaching method was successful in employee's development in a professional or personal level, as well as in development of the director, the whole team and the organization. KEYWORDS coaching, development of the potential, leader, performance management, personality of the manager, leadership | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | koučování | cs_CZ |
dc.subject | rozvoj potenciálu | cs_CZ |
dc.subject | pracovní výkon | cs_CZ |
dc.subject | osobnost manažera | cs_CZ |
dc.subject | vedení lidí | cs_CZ |
dc.subject | coaching | en_US |
dc.subject | development of the potential | en_US |
dc.subject | leader | en_US |
dc.subject | performance management | en_US |
dc.subject | personality of the manager | en_US |
dc.subject | leadership | en_US |
dc.title | Uplatnění koučování v praxi řízení mateřských škol pod jedním zřizovatelem | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-11 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 152530 | |
dc.title.translated | Applying coaching practice management kindergartens under one founder | en_US |
dc.contributor.referee | Lisnerová, Romana | |
dc.identifier.aleph | 002026915 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management of Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializations in Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Management of Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se věnuje koučování, které je relativně novým trendem v oblasti vedení lidí. Objasňuje, jaké jsou zkušenosti s tímto nástrojem rozvoje v současné době v praxi řízení mateřských škol. Teoretická část shrnuje poznatky z odborné literatury zachycující téma koučování v různých souvislostech, věnuje se otázce rozvoje lidských zdrojů a změnám v přístupu manažera k řízení pracovního výkonu. Praktická část přináší výsledky výzkumného šetření za použití dotazníku pro širší pohled na danou problematiku a výsledky kvalitativního přístupu realizovaného formou řízených rozhovorů, metody životní historie a analýzy dokumentů. Tato diplomová práce nás seznamuje s oblastmi, ve kterých byla metoda koučování úspěšná pro rozvoj zaměstnanců v profesní, či osobní rovině, dále pro rozvoj týmů, samotného ředitele i celé organizace. KLÍČOVÁ SLOVA koučování, rozvoj potenciálu, lídr, pracovní výkon, osobnost manažera, vedení lidí | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is devoted to coaching, which is a relatively new trend in the field of people leadership, explaining what the experiences with this tool of development are in the current practice in kindergartens management. The theoretical part summarizes the findings from the literature depicting the topic of coaching in different contexts - dealing with the issue of human resource management and changes in manager's approach to the performance management. The practical part presents results of a questionnaire-based research for a broader look at the issue and the results of the qualitative approach implemented through structured interviews, life-history method and document analysis. This thesis introduces us to the areas in which the coaching method was successful in employee's development in a professional or personal level, as well as in development of the director, the whole team and the organization. KEYWORDS coaching, development of the potential, leader, performance management, personality of the manager, leadership | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020269150106986 | |