Zobrazit minimální záznam

First Aid Instruction and its mastering by particular Prague gymnazium students
dc.contributor.advisorHanušová, Jaroslava
dc.creatorMáková Šmýdová, Hana
dc.date.accessioned2017-10-19T09:54:04Z
dc.date.available2017-10-19T09:54:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75339
dc.description.abstractThis dissertation is based on a survey carried out in a particular Prague high school with both sports classes students and universal classes students. It is also based on school curriculum documents analysis. The author's aim was to reveal how a first aid issue is being dealt at this particular school. As well as find out the level of knowledge in first aid area both types of students possess. The last but not least goal was analysing students answers and evaluating whether there are differences between sports students' knowledge and universal students' knowledge. At the end the author will attempt to deduce practical advice out of all collected facts. Key words First Aid, School Curriculum Documents, Surveyen_US
dc.description.abstractPráce vychází z dotazníkového šetření mezi žáky sportovních a všeobecných tříd konkrétního pražského gymnázia na jedné straně a z kurikulárních dokumentů na straně druhé. Konkrétně jde o Rámcový vzdělávací program, který je v systému kurikulárních dokumentů na státní úrovni a Školní vzdělávací program, který představuje úroveň školní. Autorčiným záměrem bylo jednak zjistit, jakým způsobem je uchopena problematika předlékařské první pomoci v kurikulárních dokumentech, jež jsou závazné pro podobu vyučování. Pak také zjistit pomocí výše zmíněného dotazníkového šetření úroveň znalostí žáků. V neposlední řadě vyhodnotit, zda panují rozdíly mezi znalostmi žáků nižších a vyšších ročníků, stejně tak jako zda panují rozdíly mezi studenty tříd sportovních a všeobecných. V závěru práce se autorka pokusí vyvodit ze zjištěného doporučení pro praxi. Klíčová slova Předlékařská první pomoc, kurikulární dokumenty, dotazníkové šetřenícs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectFirst aid,School Curriculum Documentsen_US
dc.subjectSurveysen_US
dc.subjectPředlékařská první pomoccs_CZ
dc.subjectkurikulární dokumentycs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.titleZnalostní předpoklady studentů vybraného pražského čtyřletého gymnázia v rámci předlékařské první pomocics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-22
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId162202
dc.title.translatedFirst Aid Instruction and its mastering by particular Prague gymnazium studentsen_US
dc.contributor.refereeKovaříková, Miroslava
dc.identifier.aleph002138545
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programSecondary School Teacher Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enSecondary School Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce vychází z dotazníkového šetření mezi žáky sportovních a všeobecných tříd konkrétního pražského gymnázia na jedné straně a z kurikulárních dokumentů na straně druhé. Konkrétně jde o Rámcový vzdělávací program, který je v systému kurikulárních dokumentů na státní úrovni a Školní vzdělávací program, který představuje úroveň školní. Autorčiným záměrem bylo jednak zjistit, jakým způsobem je uchopena problematika předlékařské první pomoci v kurikulárních dokumentech, jež jsou závazné pro podobu vyučování. Pak také zjistit pomocí výše zmíněného dotazníkového šetření úroveň znalostí žáků. V neposlední řadě vyhodnotit, zda panují rozdíly mezi znalostmi žáků nižších a vyšších ročníků, stejně tak jako zda panují rozdíly mezi studenty tříd sportovních a všeobecných. V závěru práce se autorka pokusí vyvodit ze zjištěného doporučení pro praxi. Klíčová slova Předlékařská první pomoc, kurikulární dokumenty, dotazníkové šetřenícs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation is based on a survey carried out in a particular Prague high school with both sports classes students and universal classes students. It is also based on school curriculum documents analysis. The author's aim was to reveal how a first aid issue is being dealt at this particular school. As well as find out the level of knowledge in first aid area both types of students possess. The last but not least goal was analysing students answers and evaluating whether there are differences between sports students' knowledge and universal students' knowledge. At the end the author will attempt to deduce practical advice out of all collected facts. Key words First Aid, School Curriculum Documents, Surveyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990021385450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV