Zobrazit minimální záznam

Aerobic, its characteristics, methodology and health benefits
dc.contributor.advisorNováková, Daniela
dc.creatorHlaváčková, Klára
dc.date.accessioned2017-06-01T01:07:30Z
dc.date.available2017-06-01T01:07:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75333
dc.description.abstractCílem práce je vytvoření výukového DVD s lekcí aerobiku pro začátečníky a pro mírně pokročilé cvičence. DVD je určeno dětem a dospělým, kteří si chtějí zacvičit doma ve svém volném čase, dále také začínajícím lektorům aerobiku, pro zpestření jejich hodin a v neposlední řadě vedoucím různých sportovních kroužků a učitelům, kteří by do svých hodin aerobik chtěli zařadit. V teoretické části je uvedena charakteristika aerobiku, jeho vliv na zdraví člověka a jednotlivé druhy aerobiku, včetně toho závodního. V závěru teoretické části jsou pak popsány základní kroky aerobiku. Nechybí ani přehledně zpracované anglické názvosloví a vysvětlení výukových metod, které se v hodinách aerobiku využívají. Praktická část práce je věnována výukovému DVD. V úvodu je popsána příprava na natáčení, dále je uveden přepis choreografie a protahovacích cviků, které jsou ve videu použity a také návod, jak s cvičením začít a na co si dát pozor. Závěr praktické části je věnován hodnocení DVD. Hodnocení proběhlo pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 60 respondentů. Zkoumáno bylo 6 různých kritérií, které respondenti hodnotili známkou 1 až 5. Celkově DVD zhodnotilo 61, 7 % respondentů jako vynikající, 30 % uvedlo známku dvě, tedy chvalitebně a 8,3 % dotazovaných známku tři, dobře. KLÍČOVÁ SLOVA aerobik,...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is to create an educational DVD with aerobics classes for beginners and intermediate exercisers. The DVD is designed for children and adults who want to work out at home in their free time, for novice teachers of aerobics, to liven up their lessons, and finally for heads of various sports clubs teachers who would like to include aerobics to their lessons. In the theoretical part the characteristic of aerobics is introduced, its effect on human health, and particular types of aerobics, including racing. In conclusion of the theoretical part basic steps of aerobics are described. In addition, there is also English terminology and explanation of teaching methods that are used in aerobics classes. The practical part is devoted to the learning DVD. The introduction describes the preparation for filming, followed by a transcript of choreography and stretching exercises that are used in the video, and also instructions on how to start with an exercise and what to avoid. The conclusion of the practical part is focused on a review of the DVD. The evaluation was carried out using a questionnaire survey, which was attended by a total of 60 respondents. It examined six different criteria that respondents assessed with grade 1 to 5. Overall, the DVD was evaluated by 61,7% respondents as...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectaerobikcs_CZ
dc.subjectaerobní cvičenícs_CZ
dc.subjectcvičební lekcecs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectpohybová aktivitacs_CZ
dc.subjectAerobicsen_US
dc.subjectaerobic aexercisesen_US
dc.subjectaerobics lessonen_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjectphysical activityen_US
dc.titleAerobik, jeho charakteristika, didaktika a význam pro zdravícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-22
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId180130
dc.title.translatedAerobic, its characteristics, methodology and health benefitsen_US
dc.contributor.refereeNechlebová, Eva
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce je vytvoření výukového DVD s lekcí aerobiku pro začátečníky a pro mírně pokročilé cvičence. DVD je určeno dětem a dospělým, kteří si chtějí zacvičit doma ve svém volném čase, dále také začínajícím lektorům aerobiku, pro zpestření jejich hodin a v neposlední řadě vedoucím různých sportovních kroužků a učitelům, kteří by do svých hodin aerobik chtěli zařadit. V teoretické části je uvedena charakteristika aerobiku, jeho vliv na zdraví člověka a jednotlivé druhy aerobiku, včetně toho závodního. V závěru teoretické části jsou pak popsány základní kroky aerobiku. Nechybí ani přehledně zpracované anglické názvosloví a vysvětlení výukových metod, které se v hodinách aerobiku využívají. Praktická část práce je věnována výukovému DVD. V úvodu je popsána příprava na natáčení, dále je uveden přepis choreografie a protahovacích cviků, které jsou ve videu použity a také návod, jak s cvičením začít a na co si dát pozor. Závěr praktické části je věnován hodnocení DVD. Hodnocení proběhlo pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 60 respondentů. Zkoumáno bylo 6 různých kritérií, které respondenti hodnotili známkou 1 až 5. Celkově DVD zhodnotilo 61, 7 % respondentů jako vynikající, 30 % uvedlo známku dvě, tedy chvalitebně a 8,3 % dotazovaných známku tři, dobře. KLÍČOVÁ SLOVA aerobik,...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is to create an educational DVD with aerobics classes for beginners and intermediate exercisers. The DVD is designed for children and adults who want to work out at home in their free time, for novice teachers of aerobics, to liven up their lessons, and finally for heads of various sports clubs teachers who would like to include aerobics to their lessons. In the theoretical part the characteristic of aerobics is introduced, its effect on human health, and particular types of aerobics, including racing. In conclusion of the theoretical part basic steps of aerobics are described. In addition, there is also English terminology and explanation of teaching methods that are used in aerobics classes. The practical part is devoted to the learning DVD. The introduction describes the preparation for filming, followed by a transcript of choreography and stretching exercises that are used in the video, and also instructions on how to start with an exercise and what to avoid. The conclusion of the practical part is focused on a review of the DVD. The evaluation was carried out using a questionnaire survey, which was attended by a total of 60 respondents. It examined six different criteria that respondents assessed with grade 1 to 5. Overall, the DVD was evaluated by 61,7% respondents as...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV