Zobrazit minimální záznam

Self-assessment at the Primary School focusing on integrated pupils
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorDudová, Zdeňka
dc.date.accessioned2017-05-27T10:15:51Z
dc.date.available2017-05-27T10:15:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69538
dc.description.abstractDiplomová práce je členěna do dvou hlavních částí. První teoretickou část tvoří vymezení pojmu sebehodnocení se zaměřením na jeho význam, formy a faktory provázející jeho zavádění do výuky. Dále zde nalezneme poznatky z odborné literatury, analyzující vztah hodnocení a sebehodnocení směrem k individualizaci. Druhá praktická část má charakter akčního výzkumu a jejím cílem je sledování průběhu zavádění sebehodnocení u konkrétního žáka se specifickou poruchou učení. Sledování probíhá ve dvou různých vzdělávacích prostředích a hledá možnosti sebehodnocení. Prakticky popisuje, jak naučit integrovaného žáka sebehodnotit. Celkově práce potvrzuje, že zkoumaný žák dokáže sebehodnotit svoji práci a popisuje v jakých krocích. Klíčová slova hodnocení, sebehodnocení, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, integrovaný žák, popisný jazyk, kritérium hodnocení, indikátor kvality, formy sebehodnocení, akční výzkumcs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the concept of self-assessment and focuses on the significance and forms of self-assessment, as well as the factors arising during implementation of self-assessment in education. This part also contains findings from specialized publications analysing the relationship between assessment and self-assessment directed towards individualisation (personalisation). The practical part of this thesis takes the form of pro-active research, the aim of which is to observe implementation of self- assessment by a specific pupil with a specific learning disability. It describes how to teach an integrated pupil to self-assess, confirms that the pupil is able to self-assess his work and describes the steps involved in the implementation. Key words evaluation, self-assessment, pupil with special needs, integrated pupil, descriptive language, evaluation criteria, quality indicator, forms of self-assessment, action researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectsebehodnocenícs_CZ
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics_CZ
dc.subjectintegrovaný žákcs_CZ
dc.subjectpopisný jazykcs_CZ
dc.subjectkritérium hodnocenícs_CZ
dc.subjectindikátor kvalitycs_CZ
dc.subjectformy sebehodnocenícs_CZ
dc.subjectakční výzkumcs_CZ
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectself-assessmenten_US
dc.subjectpupil with special needsen_US
dc.subjectintegrated pupilen_US
dc.subjectdescriptive languageen_US
dc.subjectevaluation criteriaen_US
dc.subjectquality indicatoren_US
dc.subjectforms of self-assessmenten_US
dc.subjectaction researchen_US
dc.titleSebehodnocení na 1.stupni ZŠ se zaměřením na integrované žákycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-04
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId131688
dc.title.translatedSelf-assessment at the Primary School focusing on integrated pupilsen_US
dc.contributor.refereeKrčmářová, Tereza
dc.identifier.aleph001852481
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je členěna do dvou hlavních částí. První teoretickou část tvoří vymezení pojmu sebehodnocení se zaměřením na jeho význam, formy a faktory provázející jeho zavádění do výuky. Dále zde nalezneme poznatky z odborné literatury, analyzující vztah hodnocení a sebehodnocení směrem k individualizaci. Druhá praktická část má charakter akčního výzkumu a jejím cílem je sledování průběhu zavádění sebehodnocení u konkrétního žáka se specifickou poruchou učení. Sledování probíhá ve dvou různých vzdělávacích prostředích a hledá možnosti sebehodnocení. Prakticky popisuje, jak naučit integrovaného žáka sebehodnotit. Celkově práce potvrzuje, že zkoumaný žák dokáže sebehodnotit svoji práci a popisuje v jakých krocích. Klíčová slova hodnocení, sebehodnocení, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, integrovaný žák, popisný jazyk, kritérium hodnocení, indikátor kvality, formy sebehodnocení, akční výzkumcs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the concept of self-assessment and focuses on the significance and forms of self-assessment, as well as the factors arising during implementation of self-assessment in education. This part also contains findings from specialized publications analysing the relationship between assessment and self-assessment directed towards individualisation (personalisation). The practical part of this thesis takes the form of pro-active research, the aim of which is to observe implementation of self- assessment by a specific pupil with a specific learning disability. It describes how to teach an integrated pupil to self-assess, confirms that the pupil is able to self-assess his work and describes the steps involved in the implementation. Key words evaluation, self-assessment, pupil with special needs, integrated pupil, descriptive language, evaluation criteria, quality indicator, forms of self-assessment, action researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990018524810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV