Možnosti individualizace a diferenciace výuky v současné škole
Possibilities of individualization and differentiation of instruction methods in current education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69527Identifikátory
SIS: 119434
Katalog UK: 990018524800106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Horáčková, Klára
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
4. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
individualizace, diferenciace, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, vzdělávací strategie, vyučovací metodyKlíčová slova (anglicky)
differentiation, individualisation, student with special educational needs, educational strategies, teaching methodsDiplomová práce řeší problematiku individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy. Teoretická část práce je zaměřena na odborná a teoretická východiska řešené problematiky. Cílem praktické části je zjišťování možností a mezí individualizace a diferenciace výuky ve vlastní práci učitelky ve 4. třídě na příkladu dvou vybraných žáků. Praktická část práce přináší výsledky akčního výzkumu, který je interpretován jako případová studie a popisuje proces individualizace a diferenciace z hlediska práce s učivem v naukových předmětech.
This diploma thesis elaborates on the matters of individualisation and differentiation of education in elementary schooling. The theoretical part is focusing on technical and theoretical problem solution. The aim of the practical part is to look at the variety of possibilities between individualisation and differentiation of education of the instructor's own 4th grade class, while looking at a particular example of two students in that class. The practical part finds solutions from this active research that is interpreted as a case study, and describes the process of individualisation and differentiation from the point of view of working with teaching devices.
