Zobrazit minimální záznam

School self-evaluation in terms of the merged organization (pre-primary and primary education)
dc.contributor.advisorLisnerová, Romana
dc.creatorDeutschová, Jiřina
dc.date.accessioned2017-05-27T09:57:26Z
dc.date.available2017-05-27T09:57:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69438
dc.description.abstractDiplomová práce se v rámci problematiky školského managementu zabývá tématem autoevaluace školy v podmínkách sloučených organizací předškolního a základního vzdělávání. Cílem práce je zmapování průběhu autoevaluačních procesů sloučených organizací a vymezení míry kontinuity autoevaluace mezi předškolním a základním vzděláváním. Práce se zabývá v teoretické části studiem dosavadních poznatků tématu v odborné literatuře a výzkumných studiích, ukotvením tématu v zákonných normách České republiky. Stručně popisuje autoevaluaci v kontextu s obecným (podnikovým) managementem a autoevaluaci škol v zahraničí. V empirické části pracujeme s informacemi získanými ze strukturovaných rozhovorů, analýzy inspekčních a výročních zpráv vybraného vzorku sloučených organizací předškolního a základního vzdělávání, analýzy výročních zpráv České školní inspekce a dat získaných z dotazníkového šetření. KLÍČOVÁ SLOVA: autoevaluace, kontinuita, sloučené organizace, předškolní a základní vzdělávánícs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on self-evaluation in terms of the merged organizations pre- primary and primary education within scope of problematic of school management. The target of this thesis was mapping the progress of self-evaluation processes of merged organizations and define the rate of continuity of self-evaluation between pre-primary and primary education. In the theoretical part thesis deals with study of present knowledge of this topic in professional literature and research studies, annual reports of Czech School Inspectorate and anchoring of topic in statutory norms of Czech republic. It briefly describes the self-evaluation in the context of the general (corporate) management and self-evaluation of foreign schools. In empirical part is worked with informations collected by structured interviews, analysis of inspection and anual reports of selected sample of the merged organizations pre-primary and primary education, analysis of annual reports of the Czech School Inspectorate and the data obtained from the questionnaire survey. KEYWORDS: self-evaluation, continuity, merged organizations, pre-primary education, primary educationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAutoevaluace školy v podmínkách sloučené organizace (předškolní a základní vzdělávání)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-12
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148193
dc.title.translatedSchool self-evaluation in terms of the merged organization (pre-primary and primary education)en_US
dc.contributor.refereeTrojan, Václav
dc.identifier.aleph001852897
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se v rámci problematiky školského managementu zabývá tématem autoevaluace školy v podmínkách sloučených organizací předškolního a základního vzdělávání. Cílem práce je zmapování průběhu autoevaluačních procesů sloučených organizací a vymezení míry kontinuity autoevaluace mezi předškolním a základním vzděláváním. Práce se zabývá v teoretické části studiem dosavadních poznatků tématu v odborné literatuře a výzkumných studiích, ukotvením tématu v zákonných normách České republiky. Stručně popisuje autoevaluaci v kontextu s obecným (podnikovým) managementem a autoevaluaci škol v zahraničí. V empirické části pracujeme s informacemi získanými ze strukturovaných rozhovorů, analýzy inspekčních a výročních zpráv vybraného vzorku sloučených organizací předškolního a základního vzdělávání, analýzy výročních zpráv České školní inspekce a dat získaných z dotazníkového šetření. KLÍČOVÁ SLOVA: autoevaluace, kontinuita, sloučené organizace, předškolní a základní vzdělávánícs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis is focused on self-evaluation in terms of the merged organizations pre- primary and primary education within scope of problematic of school management. The target of this thesis was mapping the progress of self-evaluation processes of merged organizations and define the rate of continuity of self-evaluation between pre-primary and primary education. In the theoretical part thesis deals with study of present knowledge of this topic in professional literature and research studies, annual reports of Czech School Inspectorate and anchoring of topic in statutory norms of Czech republic. It briefly describes the self-evaluation in the context of the general (corporate) management and self-evaluation of foreign schools. In empirical part is worked with informations collected by structured interviews, analysis of inspection and anual reports of selected sample of the merged organizations pre-primary and primary education, analysis of annual reports of the Czech School Inspectorate and the data obtained from the questionnaire survey. KEYWORDS: self-evaluation, continuity, merged organizations, pre-primary education, primary educationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990018528970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV