Zobrazit minimální záznam

Use of techniques and methods of drama development of social communication of preschool children in a long-term project "What my hand has seen"
dc.contributor.advisorHolemá, Irena
dc.creatorHovorková, Jiřina
dc.date.accessioned2017-05-26T23:42:32Z
dc.date.available2017-05-26T23:42:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66425
dc.description.abstractJiřina Hovorková: Diplomová práce pojednává o možnostech využití metod a technik dramatické výchovy v rámci dlouhodobého projektu k rozvoji a podpoře prosociálních dovedností vybrané skupiny dětí předškolního věku. V teoretické části je věnována pozornost charakterizaci předškolního období věku dítěte z vývojového hlediska, metodám a technikám dramatické výchovy, dále je zde kapitola věnována rámcovému vzdělávacímu programu, další kapitola je věnována projektovému vyučování. V praktické části diplomové práce byla snaha porovnat úroveň prosociálních dovedností skupiny dětí, ve které jsou integrované děti s postižením s běžnou skupinou předškolních dětí. Dalším z cílů projektu bylo motivovat děti k tvořivé spolupráci na výrobě hmatové knihy a záznamu na CD nosiči.cs_CZ
dc.description.abstractJiřina Hovorková: The thesis examines the use of different methods and techniques with respect to drama education within the framework of a long term project seeking to develop and underpin social skills of a selected group of children in preparatory grade. The theoretical part of the thesis concentrates on characteristics of children in the preparatory grade age from a development perspective, methods and techniques of drama education, whilst another chapter is devoted to the curiculum education system, a further chapter covers project education. The practical part of the thesis endeavoured to compare the level of social skills between agroup of children which had integrated disabled children and another group of ordinary children in prepatory grade. Another objective of the thesis was to motivate children to creatively collaborate with respect to the creation of a tactile book and a CD entry.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprojektová metodacs_CZ
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.subjectdramatická výchovacs_CZ
dc.subjectprosociální chovánícs_CZ
dc.subjecttolerancecs_CZ
dc.subjecthmatová knihacs_CZ
dc.subjectrozvoj smyslůcs_CZ
dc.subjecttvořivostcs_CZ
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectproject methoden_US
dc.subjectpreparatory ageen_US
dc.subjectdramatic educationen_US
dc.subjectsocial skillsen_US
dc.subjecttolerancen_US
dc.subjecttactile booken_US
dc.subjectdevelopment senseen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectcuriculum education systém for preparatory educationen_US
dc.titleVyužití technik a metod dramatické výchovy k rozvoji sociální komunikace dětí předškolního věku v rámci dlouhodobého projektu "Co viděla moje ruka"cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-27
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId118038
dc.title.translatedUse of techniques and methods of drama development of social communication of preschool children in a long-term project "What my hand has seen"en_US
dc.contributor.refereeFerklová, Alžběta
dc.identifier.aleph001778610
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csJiřina Hovorková: Diplomová práce pojednává o možnostech využití metod a technik dramatické výchovy v rámci dlouhodobého projektu k rozvoji a podpoře prosociálních dovedností vybrané skupiny dětí předškolního věku. V teoretické části je věnována pozornost charakterizaci předškolního období věku dítěte z vývojového hlediska, metodám a technikám dramatické výchovy, dále je zde kapitola věnována rámcovému vzdělávacímu programu, další kapitola je věnována projektovému vyučování. V praktické části diplomové práce byla snaha porovnat úroveň prosociálních dovedností skupiny dětí, ve které jsou integrované děti s postižením s běžnou skupinou předškolních dětí. Dalším z cílů projektu bylo motivovat děti k tvořivé spolupráci na výrobě hmatové knihy a záznamu na CD nosiči.cs_CZ
uk.abstract.enJiřina Hovorková: The thesis examines the use of different methods and techniques with respect to drama education within the framework of a long term project seeking to develop and underpin social skills of a selected group of children in preparatory grade. The theoretical part of the thesis concentrates on characteristics of children in the preparatory grade age from a development perspective, methods and techniques of drama education, whilst another chapter is devoted to the curiculum education system, a further chapter covers project education. The practical part of the thesis endeavoured to compare the level of social skills between agroup of children which had integrated disabled children and another group of ordinary children in prepatory grade. Another objective of the thesis was to motivate children to creatively collaborate with respect to the creation of a tactile book and a CD entry.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017786100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV