Zobrazit minimální záznam

Application of the Individual Education Programme in education of pupils with specific learning disabilities
dc.contributor.advisorFelcmanová, Lenka
dc.creatorČápová, Anna
dc.date.accessioned2017-05-26T10:46:56Z
dc.date.available2017-05-26T10:46:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62272
dc.description.abstractNázev: Využití individuálně vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení. Autor: Anna Čápová Katedra: Katedra speciální pedagogiky Vedoucí práce: Mgr. Lenka Felcmanová Abstrakt: V bakalářské práci s názvem Využití individuálně vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení bude cílem zjistit efektivitu IVP u žáků, kteří jsou začleněni do běžné základní školy a informovanost soustavy rodič-žák-učitelé o problematice specifických poruch učení a možnostech využití individuálního vzdělávacího plánu. V teoretické části budou uvedeny stručné charakteristiky specifických poruch učení, formy vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a legislativa upravující tuto problematiku. V praktické části bude představen průzkum realizovaný formou kvalitativního šetření s využitím výzkumné metody rozhovoru. Cílem šetření je komparace výpovědí žáka na 2. stupni základní školy, jeho osmy učitelů a rodiče. Klíčová slova: Individuální vzdělávací plán, specifické poruchy učení, dyslexie, speciální pedagog, integracecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Utilisation of the Individual Education Programme for students with dyslexia Author: Anna Čápová Department: Departement of Special Education Supervisor: Mgr. Lenka Felcmanová Abstract: The main goal in this thesis titled "The application of individual education programme (IEP) for pupils with specific learning disabilities (SLD)" to examinate the efficiency of education of students with SLD accordning to IEP, who are included in regular elementery school and the awareness of the "parent-studentteacher" unit about the topic of specific learning disabilities and about using IEP at schools. Theoretical part contains brief characteristics of SLD, forms of education for pupils with SLD and legislation that regulates such education. Practical part presents findings from qualitative research using interview as the research method. The target of the research is comparison of statements of the student in second grade at elementery school,his teachers and his parent related to education according to EIP. Keywords: Individual Education Programme, dyslexia, specific leraning disabilities, Special Education, people with disabilities, integrationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectIndividuální vzdělávací pláncs_CZ
dc.subjectspecifické poruchy učenícs_CZ
dc.subjectdyslexiecs_CZ
dc.subjectspeciální pedagogcs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectIndividual Education Programmeen_US
dc.subjectdyslexiaen_US
dc.subjectspecific leraning disabilitiesen_US
dc.subjectSpecial Educationen_US
dc.subjectpeople with disabilitiesen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.titleVyužití individuálně vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-03
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId133548
dc.title.translatedApplication of the Individual Education Programme in education of pupils with specific learning disabilitiesen_US
dc.contributor.refereeHájková, Vanda
dc.identifier.aleph001780517
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Využití individuálně vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení. Autor: Anna Čápová Katedra: Katedra speciální pedagogiky Vedoucí práce: Mgr. Lenka Felcmanová Abstrakt: V bakalářské práci s názvem Využití individuálně vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení bude cílem zjistit efektivitu IVP u žáků, kteří jsou začleněni do běžné základní školy a informovanost soustavy rodič-žák-učitelé o problematice specifických poruch učení a možnostech využití individuálního vzdělávacího plánu. V teoretické části budou uvedeny stručné charakteristiky specifických poruch učení, formy vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a legislativa upravující tuto problematiku. V praktické části bude představen průzkum realizovaný formou kvalitativního šetření s využitím výzkumné metody rozhovoru. Cílem šetření je komparace výpovědí žáka na 2. stupni základní školy, jeho osmy učitelů a rodiče. Klíčová slova: Individuální vzdělávací plán, specifické poruchy učení, dyslexie, speciální pedagog, integracecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Utilisation of the Individual Education Programme for students with dyslexia Author: Anna Čápová Department: Departement of Special Education Supervisor: Mgr. Lenka Felcmanová Abstract: The main goal in this thesis titled "The application of individual education programme (IEP) for pupils with specific learning disabilities (SLD)" to examinate the efficiency of education of students with SLD accordning to IEP, who are included in regular elementery school and the awareness of the "parent-studentteacher" unit about the topic of specific learning disabilities and about using IEP at schools. Theoretical part contains brief characteristics of SLD, forms of education for pupils with SLD and legislation that regulates such education. Practical part presents findings from qualitative research using interview as the research method. The target of the research is comparison of statements of the student in second grade at elementery school,his teachers and his parent related to education according to EIP. Keywords: Individual Education Programme, dyslexia, specific leraning disabilities, Special Education, people with disabilities, integrationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017805170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV