Zobrazit minimální záznam

Professional competence of teachers in particular - Teachers' communication in terms of information, reporting, administration
dc.contributor.advisorVoda, Jan
dc.creatorBártová, Ilona
dc.date.accessioned2017-05-26T10:26:40Z
dc.date.available2017-05-26T10:26:40Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62159
dc.description.abstractNÁZEV: Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace. AUTOR: Ilona Bártová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Závěrečná práce se zabývá pojmem kompetence učitele, konkrétně komunikací. Jak učitelé v profesním kontextu komunikují ve smyslu reportování, informování, administrace. Pojmem management, classroom management, jaký je vztah classroom managementu a school managementu. Vysvětluje pojem kompetence, kompetence učitele. Podrobněji se věnuji jedné kompetenci učitele a tou je komunikace. Prezentuje výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření, jak učitelé a ředitelé komunikují ve smyslu informování, reportování a administrace. Porovnává data získaná rozhovory s učitelkami mateřských a základní škol s daty získaných z dotazníků určených ředitelům mateřských a základních škol. Klíčová slova: management, classroom management, school management kompetence, kompetence učitele, komunikace, funkce komunikace, informování, reportování, administracecs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Professional competence of teachers in particular- Communications teachers'in terms of informing, reporting, administration AUTHOR: Ilona Bártová DEPARTMENT: Department of School Management SUPERVISOR: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Final thesis deals with the concept of teacher competence, namely communications. How do teachers communicate in a professional context in terms of reporting, informing, administration. The concept of management, classroom management, what is the relationship of classroom management and school management. It explains the concept of competence, teacher competence, and further deals with one teacher's competence and that is communication. It presents the results of interviews and questionnaires about teachers and principals' communication in terms of informing, reporting and administration. It compares data obtained through interviews with teachers of kindergartens and primary schools with data obtained from questionnaires for directors of kindergartens and primary schools. Keywords: management, classroom management, school management competencies, teacher competence, communication, communication functions, informing, reporting, administrationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmanagementcs_CZ
dc.subjectclassroom managementcs_CZ
dc.subjectschool management kompetencecs_CZ
dc.subjectkompetence učitelecs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectfunkce komunikacecs_CZ
dc.subjectinformovánícs_CZ
dc.subjectreportovánícs_CZ
dc.subjectadministracecs_CZ
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectclassroom managementen_US
dc.subjectschool management competenciesen_US
dc.subjectteacher competenceen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcommunication functionsen_US
dc.subjectinformingen_US
dc.subjectreportingen_US
dc.subjectadministrationen_US
dc.titleProfesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administracecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-09
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId151464
dc.title.translatedProfessional competence of teachers in particular - Teachers' communication in terms of information, reporting, administrationen_US
dc.contributor.refereeTureckiová, Michaela
dc.identifier.aleph001851771
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace. AUTOR: Ilona Bártová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Závěrečná práce se zabývá pojmem kompetence učitele, konkrétně komunikací. Jak učitelé v profesním kontextu komunikují ve smyslu reportování, informování, administrace. Pojmem management, classroom management, jaký je vztah classroom managementu a school managementu. Vysvětluje pojem kompetence, kompetence učitele. Podrobněji se věnuji jedné kompetenci učitele a tou je komunikace. Prezentuje výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření, jak učitelé a ředitelé komunikují ve smyslu informování, reportování a administrace. Porovnává data získaná rozhovory s učitelkami mateřských a základní škol s daty získaných z dotazníků určených ředitelům mateřských a základních škol. Klíčová slova: management, classroom management, school management kompetence, kompetence učitele, komunikace, funkce komunikace, informování, reportování, administracecs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Professional competence of teachers in particular- Communications teachers'in terms of informing, reporting, administration AUTHOR: Ilona Bártová DEPARTMENT: Department of School Management SUPERVISOR: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Final thesis deals with the concept of teacher competence, namely communications. How do teachers communicate in a professional context in terms of reporting, informing, administration. The concept of management, classroom management, what is the relationship of classroom management and school management. It explains the concept of competence, teacher competence, and further deals with one teacher's competence and that is communication. It presents the results of interviews and questionnaires about teachers and principals' communication in terms of informing, reporting and administration. It compares data obtained through interviews with teachers of kindergartens and primary schools with data obtained from questionnaires for directors of kindergartens and primary schools. Keywords: management, classroom management, school management competencies, teacher competence, communication, communication functions, informing, reporting, administrationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990018517710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV