Tvorba filmů na základní škole
Making movies in elementary school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62153Identifikátory
SIS: 133801
Kolekce
- Kvalifikační práce [18637]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mojžíšová, Jarmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
12. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Prevence, tvorba, kooperaceKlíčová slova (anglicky)
Prevention, creation, cooperationTématem práce je tvorba filmů na základní škole a její místo ve vyučovacím procesu. Zkoumal jsem, za jakých podmínek má tato činnost přínos jak ve smyslu rozvoje klíčových kompetencí, tak pro primární prevenci. Zhodnotil jsem dostupnost informací k tomuto tématu. Provedl jsem z tohoto hlediska analýzu RVP, průzkum témat, které zpracovávají některé základní školy a festivalové platformy, se větším prostorem pro Antifetfest. Na základě vlastních zkušeností a pozorování, rozhovorů a dotazníků jsem vypracoval praktický postup třídního projektu natáčení. Konstatoval jsem, že natáčení filmů v rámci třídního projektu je přínosem jak z hlediska prevence rizikových forem chování, tak pro rozvoj mnoha klíčových kompetencí. V neposlední řadě také obohacení forem práce s žáky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The theme of this work is the creation of films in elementary school and its place in the teaching process. I have examined the conditions under which this activity benefits both in terms of the development of key competencies and primary prevention. I assessed the availability of information on this topic. I performed in this respect RVP analysis, exploration of topics that handle some basic school and festival platforms, with more room for Antifetfest. Based on my own experience and observation, interviews and questionnaires, I developed a practical point shooting class project. I stated that making films as a class project is beneficial both in terms of prevention of risk behaviors and the development of a number of key competencies. Last but not least, enriching forms of work with students. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)