Podpora kurikulární reformy prostřednictvím Metodického portálu - uložiště digitálních učebních materiálů - případová studie
Support for curriculum reform through the Methodical Portal to the Framework educational programme - repository of digital learning materials - case study
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62119Identifikátory
SIS: 114026
Kolekce
- Kvalifikační práce [18049]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lisnerová, Romana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
9. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Případová studie, kvalitativní výzkum, metodologie, kurikulární reforma, Metodický portál, DUM - úložiště digitálních učebních materiálůKlíčová slova (anglicky)
Case study, qualitative research, methodology, curricular reform, Methodical portal, DUM - repository of digital learning materialsNÁZEV: Podpora kurikulární reformy prostřednictvím Metodického portálu - úložiště digitálních učebních materiálů - případová studie AUTOR: Tereza Hubená KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRAKT: Ve své bakalářské práci jsem se snažila popsat organizační struktury organizací se zaměřením na Výzkumný ústav pedagogický v Praze. Zhodnotit organizační struktury organizací. Stručně popsat projekt Metodika a pokusit se pojmenovat manažerské procesy, které v pozadí projektu běžely. Popsat jednotlivé role v modulu DUM a vymezit základní kontrolní, rozhodující a implementační procesy, které v rámci této struktury probíhaly. Posoudit efektivitu prezentovaných organizačních struktur. Ve výzkumné části jsem využila případovou studii, studium organizací a institucí. Použila jsem metodu analýzy dokumentů souhrnných zpráv, např. Systém Metodické podpory učitelů při utváření a rozvoji klíčových kompetencí žáků (projekt Metodika), výročních zpráv a sborníků k projektu. KLÍČOVÁ SLOVA: Případová studie, kvalitativní výzkum, metodologie, kurikulární reforma, Metodický portál, DUM - úložiště digitálních učebních materiálů
TITLE: Support for curriculum reform through the Methodical Portal to the Framework educational programme - repository of digital learning materials - case study AUTHOR: Tereza Hubená DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRACT: In my bachelor thesis I tried to define managerial processes and roles that ran in the background of project 'Methodics' and in the background of its module 'Digital learning materials'. I focused on one part of project 'Methodics', which is called 'Digital learning materials'. I tried to describe the functionality of this module, its organisational structure and internal processes, the work of the coordinator, the reviewer and the editor. I tried to define the basic, control, crucial and implementation processes, which are carried out in this structure. KEYWORDS: Case study, qualitative research, methodology, curricular reform, Methodical portal, DUM - repository of digital learning materials