Volný čas středoškolské mládeže v Karlových Varech
Leisure Time of Secondary School Youth in Karlovy Vary
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59701Identifikátory
SIS: 122468
Kolekce
- Kvalifikační práce [18635]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Blažková, Veronika
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
4. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
volný čas, středoškolská mládež, volnočasové aktivity, Karlovy VaryKlíčová slova (anglicky)
leisure time, secondary school youth, leisure time acitivities, Karlovy VaryCílem této bakalářské práce je zjistit jak tráví středoškolská mládež v Karlových Varech volný čas a přispět ke zlepšení trávení volného času. Volný čas je nedílnou součástí života mládeže. Dalším důvodem pro vytvoření práce na toto téma je zlepšení komunikace a spolupráce učitele se žáky. Výzkum probíhal na 4 středních školách v Karlových Varech. Tyto školy jsou různého zaměření. Teoretická část se zaměřuje především na volný čas, na jeho funkce, formy, historii a instituce. V praktické části jsou zjištěná data pro realizaci výzkumu. Následně jsou hodnoceny hypotézy, které jsou stanovené na začátku práce. Závěr hodnotí celou práci a navrhuje zlepšení trávení volného času mládeže. Klíčová slova Volný čas, středoškolská mládež, volnočasové aktivity, životní styl, dotazník, zájmový kroužek.
The aim of this bachelor's thesis is to find out how high school youth in Karlovy Vary spend their leisure time and to make a contribution to the improvement in spending their leisure time. Leisure time is an indispensable part of youth's life. Next reason for this thesis is to improve communication and cooperation between teachers and pupils. The research took place in Karlovy Vary at four high schools with various specialization. Theoretical part is focused on leisure time and it's functions, forms, history and institutions. In practical part there are data collected for the research realization. Then the hypothesis determinated at the beginning of the thesis is evaluated. The thesis as a whole is evaluated in the conclusion and suggestions are presented how to improve the way young people spend their leisure time. Keywords Leisure time, high school youth, leisure activities, life style, questionnaire, hobby group.