Zobrazit minimální záznam

Gifted pupil of primary school
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorBorová, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-18T10:20:30Z
dc.date.available2017-05-18T10:20:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59538
dc.description.abstractMy thesis is focused on gifted students of primary school. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of several chapters which describe the talent, the identification of gifted students, methods and forms of work in education and gifted pupils in regular primary school classroom. Furthermore, I mainly deal with the education of gifted children, individual approach to these children in education, support for families and schools. In the practical part, on the basis of qualitative research I propose a model of instructional strategies for specific gifted pupil, which should help to natural and accelerated development.en_US
dc.description.abstractV mé diplomové práci se zabývám tématem nadaných žáků na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretickou část tvoří několik kapitol, ve kterých popisuji nadání, identifikaci nadaných žáků, metody a formy práce ve vzdělávacím procesu a nadaného žáka v běžné třídě základní školy. Dále se hlavně zabývám vzděláváním nadaných dětí, individuálním přístupem k těmto dětem ve výuce, podporou rodiny a školy. V praktické části na základě kvalitativního výzkumu navrhuji vzdělávací strategii pro konkrétního nadaného žáka, který by měl pomoci přirozenému a akcelerovanému vývoji.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectnadánícs_CZ
dc.subjecttalentcs_CZ
dc.subjectidentifikace nadaného žákacs_CZ
dc.subjectformy a metody prácecs_CZ
dc.subjectvzdělávací strategiecs_CZ
dc.subjecttalenten_US
dc.subjectidentification of gifted pupilen_US
dc.subjectforms and methods of worken_US
dc.subjecteducational strategiesen_US
dc.titleNadaný žák na 1. st. ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-04
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId119435
dc.title.translatedGifted pupil of primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKrčmářová, Tereza
dc.identifier.aleph001621823
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV mé diplomové práci se zabývám tématem nadaných žáků na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretickou část tvoří několik kapitol, ve kterých popisuji nadání, identifikaci nadaných žáků, metody a formy práce ve vzdělávacím procesu a nadaného žáka v běžné třídě základní školy. Dále se hlavně zabývám vzděláváním nadaných dětí, individuálním přístupem k těmto dětem ve výuce, podporou rodiny a školy. V praktické části na základě kvalitativního výzkumu navrhuji vzdělávací strategii pro konkrétního nadaného žáka, který by měl pomoci přirozenému a akcelerovanému vývoji.cs_CZ
uk.abstract.enMy thesis is focused on gifted students of primary school. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of several chapters which describe the talent, the identification of gifted students, methods and forms of work in education and gifted pupils in regular primary school classroom. Furthermore, I mainly deal with the education of gifted children, individual approach to these children in education, support for families and schools. In the practical part, on the basis of qualitative research I propose a model of instructional strategies for specific gifted pupil, which should help to natural and accelerated development.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016218230106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV