Zobrazit minimální záznam

Work satisfaction of nursery school teachers
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorČešíková, Eva
dc.date.accessioned2017-05-16T22:07:16Z
dc.date.available2017-05-16T22:07:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58737
dc.description.abstractV teoretické části závěrečná bakalářská práce předkládá poznatky z literatury týkající se definic, znaků, determinantů a teorií pracovní spokojenosti, a s ní souvisejících témat. Dále je zaměřena na analýzu skutečností souvisejících s výkonem povolání učitelky MŠ. Základní podstatou jsou mnou z literatury vybrané faktory pracovní spokojenosti. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření určuje faktory, které nejvíce ovlivňují pracovní spokojenost učitelek, jak pozitivně tak negativně. Dále jde o zjišťování do jaké míry další skutečnosti ovlivňují jejich pracovní spokojenost, co jim chybí k pracovní spokojenosti. Výzkumné šetření přináší dílčí i celkový pohled na současnou pracovní spokojenost učitelek mateřských škol tří krajů ČR a jejich následné srovnávání. Výsledky práce mohou s dosavadními teoretickými poznatky poskytnout detailnější pohled na danou situaci a možnost posloužit vedoucím pracovníkům k zamyšlení a odpovědnému přístupu k této problematice. Klíčová slova: Práce, pracovní spokojenost, faktory pracovní spokojenosti, učitelka mateřské školy, mateřské školy, dotazníkový výzkum.cs_CZ
dc.description.abstractThe work focuses on the selection and further study of factors concerning work satisfaction of kindergarten teachers. The theoretical part of the final bachelor's thesis presents findings from literature review concerning definitions, signs, determinants and theories of work satisfaction and related subjects. Consequently the work concentrates on the analysis of real life assets related to kindergarten teachers' work performance. A questionnaire survey in the practical part of this work identifies the most explanatory factors of work satisfaction. Another focus is on the importance of other variables influencing the general work satisfaction of kindergarten teachers. Levels of current work satisfaction of kindergarten teachers are then compared among the three regions within the Czech republic. The survey results together with theoretical findings may provide more detailed point of view under the given conditions as well as serve to managers with topics for consideration and resposible approach to this subject. Key words: Work, work satisfaction, factors of work satisfaction, kindergarten teacher, kindergartens, questionnaire survey.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPrácecs_CZ
dc.subjectpracovní spokojenostcs_CZ
dc.subjectfaktory pracovní spokojenostics_CZ
dc.subjectučitelka mateřské školycs_CZ
dc.subjectmateřské školycs_CZ
dc.subjectdotazníkový výzkumcs_CZ
dc.subjectWorken_US
dc.subjectwork satisfactionen_US
dc.subjectfactors of work satisfactionen_US
dc.subjectkindergarten teacheren_US
dc.subjectkindergartensen_US
dc.subjectquestionnaire surveyen_US
dc.titlePracovní spokojenost učitelek mateřských školcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-17
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId132427
dc.title.translatedWork satisfaction of nursery school teachersen_US
dc.contributor.refereeLisnerová, Romana
dc.identifier.aleph001600715
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV teoretické části závěrečná bakalářská práce předkládá poznatky z literatury týkající se definic, znaků, determinantů a teorií pracovní spokojenosti, a s ní souvisejících témat. Dále je zaměřena na analýzu skutečností souvisejících s výkonem povolání učitelky MŠ. Základní podstatou jsou mnou z literatury vybrané faktory pracovní spokojenosti. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření určuje faktory, které nejvíce ovlivňují pracovní spokojenost učitelek, jak pozitivně tak negativně. Dále jde o zjišťování do jaké míry další skutečnosti ovlivňují jejich pracovní spokojenost, co jim chybí k pracovní spokojenosti. Výzkumné šetření přináší dílčí i celkový pohled na současnou pracovní spokojenost učitelek mateřských škol tří krajů ČR a jejich následné srovnávání. Výsledky práce mohou s dosavadními teoretickými poznatky poskytnout detailnější pohled na danou situaci a možnost posloužit vedoucím pracovníkům k zamyšlení a odpovědnému přístupu k této problematice. Klíčová slova: Práce, pracovní spokojenost, faktory pracovní spokojenosti, učitelka mateřské školy, mateřské školy, dotazníkový výzkum.cs_CZ
uk.abstract.enThe work focuses on the selection and further study of factors concerning work satisfaction of kindergarten teachers. The theoretical part of the final bachelor's thesis presents findings from literature review concerning definitions, signs, determinants and theories of work satisfaction and related subjects. Consequently the work concentrates on the analysis of real life assets related to kindergarten teachers' work performance. A questionnaire survey in the practical part of this work identifies the most explanatory factors of work satisfaction. Another focus is on the importance of other variables influencing the general work satisfaction of kindergarten teachers. Levels of current work satisfaction of kindergarten teachers are then compared among the three regions within the Czech republic. The survey results together with theoretical findings may provide more detailed point of view under the given conditions as well as serve to managers with topics for consideration and resposible approach to this subject. Key words: Work, work satisfaction, factors of work satisfaction, kindergarten teacher, kindergartens, questionnaire survey.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990016007150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV