Význam praktických činností pro rozvoj dětí s mentálním postižením
Importance of practical activities for the development of children with mental disabilities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/57629Identifikátory
SIS: 109034
Katalog UK: 990015588540106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hanková, Zdeňka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
14. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Mentální postižení, činnost pracovní, výchova, vzděláváníKlíčová slova (anglicky)
Mental disability, work activity, education, trainingBakalářská práce je zaměřena na žáky s mentálním postižením i kombinovanými vadami v procesu výuky v období posledního ročníku školní docházky. Zabývá se významem pracovních činností pro jejich rozvoj a uplatnění ve společnosti. Cílem bylo co nejefektivněji na žáky působit v projektu rozšířených pracovních činností ve škole i ve volném čase, při aktivní spolupráci třídní učitelky, rodin a vedoucích zájmových kroužků.
Thesis is aimed at pupils with mental disabilities and defects in the process of combined teaching in the period of the last year of schooling. It deals with the importance of the work activities for their development and application in the company. The goal was the most efficient way for students to operate in the extended project work activities in school and in his spare time, in active cooperation, families and teachers of extracurricular.
