Zobrazit minimální záznam

Evaluation tools for assessment of the School Educational Programme in the field of pedagogical process
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorTichá, Zdeňka
dc.date.accessioned2017-05-16T08:33:55Z
dc.date.available2017-05-16T08:33:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55782
dc.description.abstractZávěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.cs_CZ
dc.description.abstractThe final thesis deals with methods and techniques that are used for collecting and analyzing data used in the evaluation process in school curriculums in kindergartens. The theoretical part contains definitions and basic concepts related to the areas of assessment and evaluation, evaluation tools and processes. It identifies the basic methods and techniques of evaluation processes and their practical application in the assessment of the evaluation system of the School Education Program (SEP) in terms of merged kindergartens. In the empirical part it focuses on the issue (area) of the evaluation of school curriculums in kindergartens in terms of unified kindergartens and is based on information obtained by a questionnaire survey. It examines the practical usage of specific evaluation tools in assessing evaluation systems, analyzes actual implementation, effectiveness and functionality of evaluation practices and evaluation of the research. In conclusion it provides recommendations for possible procedures and solutions of discovered shortcomings in the evaluation of school curricula in terms of unified kindergartens.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectsloučené mateřské školycs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectevaluacecs_CZ
dc.subjectevaluační procescs_CZ
dc.subjectevaluační nástrojecs_CZ
dc.subjectevaluační systémcs_CZ
dc.subjectškolní vzdělávací programcs_CZ
dc.subjectunified kindergartensen_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectevaluation processen_US
dc.subjectevaluation toolsen_US
dc.subjectevaluation systemen_US
dc.subjectschool education programen_US
dc.titleEvaluační nástroje pro hodnocení školního vzdělávacího programu v oblasti pedagogického procesucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId89385
dc.title.translatedEvaluation tools for assessment of the School Educational Programme in the field of pedagogical processen_US
dc.contributor.refereeLisnerová, Romana
dc.identifier.aleph001602750
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZávěrečná práce se zabývá metodami a technikami, které slouží ke sběru a analýze dat užívaných v evaluačním procesu v oblasti školních vzdělávacích programů (ŠVP) v mateřské škole. Teoretická část vymezuje definice a základní pojmy související s oblastí hodnocení a evaluace, evaluačních nástrojů a procesů. Pojmenovává základní metody a techniky evaluačních procesů a jejich praktické používání při vyhodnocování evaluačního systému v ŠVP v podmínkách sloučených mateřských škol. V empirické části se zaměřuje na oblast evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol a pracuje s informacemi získanými dotazníkovým šetřením. Zkoumá praktické využívání konkrétních evaluačních nástrojů při vyhodnocování evaluačních systémů. Analyzuje vlastní realizaci, efektivitu a funkčnost evaluačních praktik a hodnocení výsledků výzkumného šetření. Na závěr přináší doporučení možných postupů a řešení zjištěných nedostatků v oblasti evaluace školních vzdělávacích programů v podmínkách sloučených mateřských škol.cs_CZ
uk.abstract.enThe final thesis deals with methods and techniques that are used for collecting and analyzing data used in the evaluation process in school curriculums in kindergartens. The theoretical part contains definitions and basic concepts related to the areas of assessment and evaluation, evaluation tools and processes. It identifies the basic methods and techniques of evaluation processes and their practical application in the assessment of the evaluation system of the School Education Program (SEP) in terms of merged kindergartens. In the empirical part it focuses on the issue (area) of the evaluation of school curriculums in kindergartens in terms of unified kindergartens and is based on information obtained by a questionnaire survey. It examines the practical usage of specific evaluation tools in assessing evaluation systems, analyzes actual implementation, effectiveness and functionality of evaluation practices and evaluation of the research. In conclusion it provides recommendations for possible procedures and solutions of discovered shortcomings in the evaluation of school curricula in terms of unified kindergartens.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990016027500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV