Zobrazit minimální záznam

Importance of special education care during the upbringing and education cihldren with dysgenesis corpus callosum
dc.contributor.advisorŠumníková, Pavlína
dc.creatorHakr Hrdličková, Jana
dc.date.accessioned2017-05-16T00:14:12Z
dc.date.available2017-05-16T00:14:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53995
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá speciálně pedagogickou podporou při výchově a vzdělávání dítěte s dysgenezí corpus callosum. Pro docílení komplexního pohledu na toto vzdělávání se zabývám samotným postižením a v práci jsem vypracovala přehled možností vzdělávání pro děti s kombinovaným postižením. Hlavní částí mé práce je kazuistika dívky s tímto postižením, jak její vzdělávání ovlivnili a ovlivňují speciální pedagogové.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the special pedagogical support to upbringing and education of children with the condition of dysgenesis corpus callosum. In order to achieve a complex approach and view of the problematic I am first describing the nature of the disability. Later on in the thesis I am then over viewing different approaches and concepts of education for children with the condition of combined disability. However, the key part of my theses is a casuistry of a young girl suffering from dysgenesis corpus callosum and I am analyzing how her education was and is influenced by her special education teachers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectDítě s kombinovaným postiženímcs_CZ
dc.subjectdysgeneze corpus callosumcs_CZ
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs_CZ
dc.subjectraná péčecs_CZ
dc.subjectzákladní škola speciálnícs_CZ
dc.subjectzákladní škola praktickács_CZ
dc.subjectchild with a combined disabilityen_US
dc.subjectdysgenesis corpus callosumen_US
dc.subjectindividual education planen_US
dc.subjectearly careen_US
dc.subjectprimary school for disabled childrenen_US
dc.subjectprimary practical school.en_US
dc.titleVýznam speciálně pedagogické péče při výchově a vzdělávání dítěte s dysgenezí corpus callosumcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121769
dc.title.translatedImportance of special education care during the upbringing and education cihldren with dysgenesis corpus callosumen_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001604099
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá speciálně pedagogickou podporou při výchově a vzdělávání dítěte s dysgenezí corpus callosum. Pro docílení komplexního pohledu na toto vzdělávání se zabývám samotným postižením a v práci jsem vypracovala přehled možností vzdělávání pro děti s kombinovaným postižením. Hlavní částí mé práce je kazuistika dívky s tímto postižením, jak její vzdělávání ovlivnili a ovlivňují speciální pedagogové.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the special pedagogical support to upbringing and education of children with the condition of dysgenesis corpus callosum. In order to achieve a complex approach and view of the problematic I am first describing the nature of the disability. Later on in the thesis I am then over viewing different approaches and concepts of education for children with the condition of combined disability. However, the key part of my theses is a casuistry of a young girl suffering from dysgenesis corpus callosum and I am analyzing how her education was and is influenced by her special education teachers.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016040990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV