Speciálně pedagogická podpora vysokoškolských studentů s dyslexií
Special Education Support for University Students with Dyslexia
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/52763Identifikátory
SIS: 120182
Kolekce
- Kvalifikační práce [18678]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hájková, Vanda
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
17. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
dyslexie, speciálně pedagogická podpora, strategie učení, vysoká škola, studentKlíčová slova (anglicky)
dyslexia, special education support, learning strategies, university, studentiv NÁZEV: Speciálně pedagogická podpora vysokoškolských studentů s dyslexií ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na speciálně pedagogickou podporu pro studenty vysokých škol s dyslexií. Úkolem teoretické části je popsat diagnostiku, strategie učení, reedukaci a možnou podporu pro studenty s dyslexií na vysokých školách. Teoretická část je čerpána z odborné literatury. Cílem praktické části je zjistit, jakou podporu nabízejí vysoké školy studentům s dyslexií. Cíle bude dosaženo s pomocí analýzy dokumentů vysokých škol, webových stránek a průzkumu. KLÍČOVÁ SLOVA: dyslexie, speciálně pedagogická podpora, strategie učení, vysoká škola, student
v TITTLE: Special Education Support for University Students with Dyslexia ABSTRACT: The diploma thesis is focused on special education support for university students with dyslexia. The task of the theoretical part is to describe diagnostics, learning strategies, reeducation of dyslexia and possible support for students with dyslexia at the university. The theoretical was drawn from the scientific literature. The aim of practical part is to detect how Universities provide support to their students. The aim was achieved by using analysis of university documents and websites and survey. KEYWORDS: dyslexia, special education support, learning strategies, university, student